ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hexiang Road, Aojiang, Pingyang, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما به عنوان تولید کننده حرفه ای برقگیر ، عایق کامپوزیت و فیوز شکن با بیش از ۲۵ سال سابقه کار در صنعت ، ما به تجهیزات برق و راه آهن های برقی در سراسر جهان عرضه کرده ایم.ما صادر کننده برتر برقگیر ، عایق کامپوزیت و فیوز شکن در چین هستیم. و همچنین ما برقگیر و عایق کامپوزیت خود را سالها به تولید کننده خودرو راه آهن عرضه می کنیم.ما گواهینامه های را کسب کرده ایم و محصولات اصلی ما آزمایش کامل نو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما به عنوان تولید کننده حرفه ای برقگیر ، عایق کامپوزیت و فیوز شکن با بیش از ۲۵ سال سابقه کار در صنعت ، ما به تجهیزات برق و راه آهن های برقی در سراسر جهان عرضه کرده ایم.
    ما صادر کننده برتر برقگیر ، عایق کامپوزیت و فیوز شکن در چین هستیم. و همچنین ما برقگیر و عایق کامپوزیت خود را سالها به تولید کننده خودرو راه آهن عرضه می کنیم.
    ما گواهینامه های را کسب کرده ایم و محصولات اصلی ما آزمایش کامل نوع آزمایشگاه را در آزمایشگاه در هلند گذرانده اند.
    محصولات ما توسط مشتریان ما در داخل و خارج از کشور به خوبی شناخته شده است ، در حالی که هر قطعه از محصولات ما برای تضمین کیفیت ، طبق استانداردهای قابل اجرا قبل از کارخانه قبلی ساخته و آزمایش می شود.
    ما تجارت معتبری را در سطح جهانی اداره کرده ایم: آسیا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آفریقا و ... ما مشتاقانه منتظر مشارکت قابل اعتماد و با حمایت متقابل با مشتریان بیشتر در آینده هستیم.

    بستن
محصولات
YH1.5WS-0.5/2.6
YH5WZ-51/134
YH5WZ-17/45
YH5WS-17/50
YH10W-100/260