ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۱۱, Yantang Rd, Changan Town, Haining City, Jiaxing City, Jiaxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : واقع در چین ، یکی از تولیدات حرفه ای در موتور قایق. این یک شرکت با فناوری پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی را با تمرکز بر روی موتور قایق و قطعات یدکی ادغام می کند. این کارخانه با ۳۵ میلیون سرمایه گذاری اولیه برای پیشرفته ترین خط تولید ، ۹۹۷۵ متر مربع مساحت دارد. ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰ دستگاه است.موتور قایق کالون به دلیل داشتن عملکردی قدرتمند و پایدار ، حتی با پیشرفت مدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در چین ، یکی از تولیدات حرفه ای در موتور قایق. این یک شرکت با فناوری پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی را با تمرکز بر روی موتور قایق و قطعات یدکی ادغام می کند. این کارخانه با ۳۵ میلیون سرمایه گذاری اولیه برای پیشرفته ترین خط تولید ، ۹۹۷۵ متر مربع مساحت دارد. ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰ دستگاه است.
    موتور قایق کالون به دلیل داشتن عملکردی قدرتمند و پایدار ، حتی با پیشرفت مداوم بر روی کاملا مناسب سری ۲ و موتور قایق ۴ مناسب ، به اولین انتخاب برای اوقات فراغت و استفاده تجاری تبدیل می شود ، موتور قایق کالون می تواند پاسخگوی بیشتر نیازهای مشتریان باشد. مهندسین ارشد بیش از ۱۸ سال تجربه در توسعه قایقرانی دارند ، موتور قایق از تا با موفقیت ، کارگران به طور متوسط ​​۵ سال تجربه در تولید قایق را آغاز کرده اند ، کیفیت پایدار برای قایق های خارج کالون را تضمین می کنند. کالون پاور با ۲ قطار تشنج قایقرانی و ۴ قطار قایق تشنج شروع می شود به زودی در حال پیگیری است. قایق های خارجی کالون با کیفیت خوب و با سیستم خوب پس از فروش ، از کالای معتبر برخوردار شده اند ، قایق های کالون به عنوان برترین کیفیت در سراسر جهان شناخته می شوند.
    با مفهوم استعدادیابی ، همکاری برنده و تمرکز بر جزئیات ، بر روی موتور قایقرانی تمرکز دارد و یک موتور خوب با قیمت رقابتی را تهیه می کند. ما صمیمانه از شما در داخل و خارج از کشور استقبال می کنیم تا با ما همکاری کنید.

    بستن
محصولات
موتور بیرونی 20 اسب بخار (آبی)
موتور بیرونی 20 اسب بخار (مشکی)
موتور بیرونی 30 اسب بخار (قرمز)
موتور بیرونی 15 اسب بخار (قرمز)
موتور بیرونی 9.8 اسب بخار (آبی)
موتور بیرونی 9.8 اسب بخار (مشکی)
موتور بیرونی 15 اسب بخار (آبی)
موتور بیرونی 15 اسب بخار (مشکی)
موتور بیرونی 18 اسب بخار
موتور خروجی 3 اسب بخار
موتور خروجی 8 اسب بخار
موتور بیرونی 40 اسب بخار