ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۵ West Street Wuxiang, Yinzhou District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای موتور ، ماشین آلات و محصولات الکترونیکی در چین است. از روز اول پس از تاسیس ، شرکت ما در تولید محصولات جدید و بهینه سازی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. از زمان طراحی ، تولید ، بازاریابی از شکل گرفته تا خدمات به مشتری ، یک سیستم کیفیت کامل و سازگار وجود داشته است. شرکت ما اهمیت زیادی به آموزش کارکنان می دهد. وقتی کیفیت هر یک از کارمندان ما مرتباً بهبود می یابد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای موتور ، ماشین آلات و محصولات الکترونیکی در چین است. از روز اول پس از تاسیس ، شرکت ما در تولید محصولات جدید و بهینه سازی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. از زمان طراحی ، تولید ، بازاریابی از شکل گرفته تا خدمات به مشتری ، یک سیستم کیفیت کامل و سازگار وجود داشته است. شرکت ما اهمیت زیادی به آموزش کارکنان می دهد. وقتی کیفیت هر یک از کارمندان ما مرتباً بهبود می یابد ، نتیجه آن را می دهد. اکنون ، این محصولات موتور شامل موتورهای ، موتورهای بدون برس ، موتورهای استپ ، موتورهای دنده ای ، موتورهای سنکرون ، موتورهای براشلس بدون برس است. اکثر محصولات دارای تاییدیه هستند. ما همچنین می توانیم سفارشات را مطابق با نیازها ، طرح ها و نمونه های خاص مشتری به پایان برسانیم.
    فن آوری های جدید طراحی و ساخت از آلمان به تصویب رسید. ما به مرکز تولید قالب و مرکز آزمایش افتخار می کنیم. ما در اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی و همچنین چین از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستیم.
    در ، ما به تولید محصولات جدید برای بهره وری بهتر از کار با قیمت های رقابتی ادامه می دهیم. ما طیف گسترده ای از محصولات موتور را تولید می کنیم و چندین اختراع ثبت شده بین المللی را در اختیار داریم. تکنیک فاکتور ایمنی و انتخاب مواد پس از طراحی و ساخت به منظور تولید محصولات ایمن و قابل اعتماد به طور جدی مورد توجه قرار می گیرند.
    ما همچنین می توانیم هر کالایی را متناسب با نیازهای خاص شما سفارشی کنیم و امکانات تولید محصولات جدید را برای برآورده کردن نیازهای خاص شما بررسی خواهیم کرد.
    "محصولات رضایت بخش به علاوه خدمات رضایت بخش" موفقیت ما را محقق می کند. ما صمیمانه امیدواریم که از همه دوستان جهان پشتیبانی و همکاری ارزشمند داشته باشیم و همچنین از آنها سپاسگزاریم.

    بستن