ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۰ Jialingjiang East Street, Nanjing China, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : نیازهای روشنایی را در طیف گسترده ای از محیط داخلی-داخل ساختمان (دفتر کارخانه-هتل کارخانه ها) و همچنین خارج از منزل (مناطق مسکونی و مناطق ورزشی در محل) نشان می دهد. ما همچنین با تأمین روشنایی ایمن در ترافیک (روشنایی خیابان) نیازهای مردم در خیابان را برآورده می کنیملامپهای نور بیشتری به ازای هر وات ، طول عمر بیشتر ارائه می دهند و دارای یک منبع فشرده نقطه ای مشابه رشته ای هستند که امکان کنت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نیازهای روشنایی را در طیف گسترده ای از محیط داخلی-داخل ساختمان (دفتر کارخانه-هتل کارخانه ها) و همچنین خارج از منزل (مناطق مسکونی و مناطق ورزشی در محل) نشان می دهد. ما همچنین با تأمین روشنایی ایمن در ترافیک (روشنایی خیابان) نیازهای مردم در خیابان را برآورده می کنیم
    لامپهای نور بیشتری به ازای هر وات ، طول عمر بیشتر ارائه می دهند و دارای یک منبع فشرده نقطه ای مشابه رشته ای هستند که امکان کنترل نوری خوبی را فراهم می کند. لامپهای رشته ای عمدتا شامل لامپ سدیم فشار بالا ، لامپ متال هالید ، لامپ جیوه هستند. همه لامپ ها دارای لوازم جانبی استاندارد دیپلم هستند: راه انداز بالاست / خازن ثابت.
    قطب های فولادی از فولاد درجه ساخته می شوند که حداقل ضخامت دیواره ۱۲۰ اینچ را حفظ می کنند. و به صورت محیطی به پایین جوش داده می شوند. پیچ های در واشرهای مهره ای و پیچ های رشته ای دارای گالوانیزه گرم هستند. برای داشتن خصوصیات برتر در توانایی آب و هوا ، قطب ها با پوشش پودری پلی استر برتر به پایان رسیده اند.
    چراغ های جاده برای محله های مسکونی و پل های پارکینگ در جاده ها ایده آل است. ساختار مناسب برای حالت های نوسان . ما مجموعه ای از راه حل های ابتکاری و قابل اعتماد در فضای داخلی و فضای باز و صفحه کنترل را ارائه می دهیم که به طور خاص برای به حداکثر رساندن کارایی انرژی و صرفه جویی در هزینه طراحی شده اند. تجارت روشنایی در برنامه خدمات مسکونی مسکونی صنعتی تجاری و بازارهای دیگر به مشتریان خدمات ارائه می دهد.
    با محصولات مثمر ثمر و خدمات کامل از شما پشتیبانی می کند. برای ارزیابی شما می توان نمونه های رایگان ارسال کرد

    بستن