ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۱, Chuangli Road, Shang Sha Second Industrial Zone, Chang'an Town, Dongguan City, Guangdong Province, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا و جدید است که در زمینه تولید مدار چاپی و تجهیزات دستگاه بازرسی دقیق و مواد مصرفی مربوط به صفحه چاپ مدار چاپی ، تحقیق ، ساخت و فروش و پشتیبانی فناوری خبره است. محصولات ما عمدتا در صفحه مدار چاپی ، آبکاری ، تصفیه آب ، مواد شیمیایی ، خطوط تجارت مواد غذایی و آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرند ، بازارهای اصلی ما آسیا و کشورهای اروپایی هستند و ما شهرت خوبی از همه مشتر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا و جدید است که در زمینه تولید مدار چاپی و تجهیزات دستگاه بازرسی دقیق و مواد مصرفی مربوط به صفحه چاپ مدار چاپی ، تحقیق ، ساخت و فروش و پشتیبانی فناوری خبره است. محصولات ما عمدتا در صفحه مدار چاپی ، آبکاری ، تصفیه آب ، مواد شیمیایی ، خطوط تجارت مواد غذایی و آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرند ، بازارهای اصلی ما آسیا و کشورهای اروپایی هستند و ما شهرت خوبی از همه مشتریان خود کسب کرده ایم.
    اصل ما توجه بیشتر به کیفیت به دنبال زندگی است و اعتماد به نفس مشتریان را بدست می آورید تا فقط برای ما بلکه برای مشتریان یک موقعیت برنده-برد کسب کنیم. ما اصرار داریم که نیاز مشتری را به عنوان قدرت اصلی حل کنیم. محصولات اصلی ما عبارتند از: خط تولید دستگاه ، دستگاه سری متالوگرافی ، دستگاه سری مکانیک ، بخش دستگاه بازرسی نوری. ما همچنین ورق را برای تخته کارت ، فیلم محافظ فیلم دیازو ، کارتریج های اتصالات و سری پین تولید می کنیم.
    ما به تدریج کاملاً توسط خود ورزش می کنیم تا نیاز مشتری را تأمین کنیم و ارزش بیشتری ایجاد کنیم. ما قول می دهیم که: اگر فرصتی به ما بدهید ، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا محصولات عالی ، خدمات خونگرم و قیمت مطلوبی را به شما ارائه دهیم.

    بستن
محصولات
دستگاه تمیز کردن سطح صفحه / دستگاه تمیز کردن گرد و غبار
میکسر جوهر خلاء RAY-DL7008
دستگاه برش Prepreg RAY-2000
میکروسکوپ متالوگرافیک
ماشین سنگ زنی و پولیش RAY-YM03
دستگاه نمونه برداری متالوگرافی RAY-QY01
دستگاه تست روغن داغ RAY-500T
تستر ژل تایمر RAY-NJ01
پاپر ماسه آب
پارچه جلا دهنده
نگهدارنده نمونه بیوپسی
استفاده مکرر از قالب