ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۱۱۱, F۴ Wulimiao, South ER Huan Road, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : حفاری ژئوتکنیک ، حفاری زمین گرمایی ، حفاری نفت و گاز ، حفاری هسته اکتشاف ، محصولات حفاری سنگحفاری ژئوتکنیک ، حفاری زمین گرمایی ، حفاری نفت و گاز ، حفاری هسته اکتشافی ، حفاری سنگ ، می تواند تجهیزات مناسب برای همه برنامه های حفاری سنگ ، زیرسطحی و اکتشاف سطح در صنعت معدن ، صنعت چاه آب ، صنعت میدان نفت و صنعت زمین گرمایی را ارائه دهد. و غیره مورد نیاز است. این شامل امکانات و همه چیز پر از مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    حفاری ژئوتکنیک ، حفاری زمین گرمایی ، حفاری نفت و گاز ، حفاری هسته اکتشاف ، محصولات حفاری سنگ
    حفاری ژئوتکنیک ، حفاری زمین گرمایی ، حفاری نفت و گاز ، حفاری هسته اکتشافی ، حفاری سنگ ، می تواند تجهیزات مناسب برای همه برنامه های حفاری سنگ ، زیرسطحی و اکتشاف سطح در صنعت معدن ، صنعت چاه آب ، صنعت میدان نفت و صنعت زمین گرمایی را ارائه دهد. و غیره مورد نیاز است. این شامل امکانات و همه چیز پر از محصولات پیشرفته و با کیفیت ، ابزار مانند بیت دکمه ، بیت ، چکش ، محصولات سریال سیم ، محصولات سریال متریک ، میله مته و بیت هسته معمولی ، اغراق آمیز ، و همچنین پوشش و الماس است هسته اصلی - همه برای به حداکثر رساندن سودآوری مشتری ما طراحی شده است.
    حفاری سنگ و حفاری اکتشافی کار سخت و نتیجه ای است. و اگر می خواهید به درستی انجام شود ، به ابزارهای مناسبی نیاز دارید. محصولات تحقیقاتی محصولی را دارد که سالها به آن وابسته بوده اید.
    تمام محصولات ما برای کمک به کاربران در به حداقل رساندن زمان خرابی و به حداکثر رساندن بهره وری طراحی شده اند. محصولات که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد: آب ، آب و هوا ، اکتشاف نفت ، معدن ، زمین گرمایی و ساخت و ساز.
    ما بیت های مته را با بالاترین استانداردها تولید می کنیم - با استفاده از مواد اولیه ای که برای کیفیت و دوام انتخاب شده اند و آنها را با آخرین فن آوری متالورژی مونتاژ می کنیم.
    فرمولاسیون های ابتکاری و منحصر به فرد آلیاژ ما اطمینان از حداکثر نفوذ را در هر شرایطی فراهم می کند و بیت های می توانند با شرایط شما برای هرگونه حفاری به خصوص دشوار سازگار شوند
    متوجه خواهید شد که تیم تولیدی با تجربه ما دقیقاً همان چیزی را که شما نیاز دارید - در هر زمان و هر مکان - ارائه می دهد. تمرکز روشنی دارد - تهیه بهترین ابزار ، تجهیزات و ملزومات حفاری الماس برای شرکت های حفاری پیشرو در اکتشاف مواد معدنی در جهان.
    ماموریت عبارت است از:
    · تلاش برای تولید محصولات با کیفیت برای صنعت و عرضه این دوام بیش از محصولات متوسط ​​است.
    · ارائه خدمات عالی برای مشتریان ما. ما بر اساس یک برنامه ۲۴ ساعته و ۷ هفته ای کار می کنیم تا مشتریان خود را به آنچه نیاز دارند - سریعتر - جلب کنیم.

    بستن