ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Wangyun Village, Xueyan Town, Wujin District, Changzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : ما شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود ، یک تولید کننده حرفه ای هستیم. ما در سال ۲۰۱۱ تاسیس شدیم و کارخانه در شهر چانگژو ، استان جیناگسو واقع شده است ، که مرکز تجارت و اقتصاد با حمل و نقل آسان است و بسیار به شانگهای نزدیک است. نام فرودگاه بین المللی ما فرودگاه بین المللی چانگژو بنیو است.ما در قطعات تحریک موتور الکتریکی و ژنراتور با بهترین کیفیت ، بهترین سرویس و بهترین قیمت تخصص داریم. ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود ، یک تولید کننده حرفه ای هستیم. ما در سال ۲۰۱۱ تاسیس شدیم و کارخانه در شهر چانگژو ، استان جیناگسو واقع شده است ، که مرکز تجارت و اقتصاد با حمل و نقل آسان است و بسیار به شانگهای نزدیک است. نام فرودگاه بین المللی ما فرودگاه بین المللی چانگژو بنیو است.
    ما در قطعات تحریک موتور الکتریکی و ژنراتور با بهترین کیفیت ، بهترین سرویس و بهترین قیمت تخصص داریم. ما اظهار می کنیم:
    ۱. بلوک ترمینال موتور الکتریکی ، ما می توانیم انواع مختلف و اندازه بلوک ترمینال را ارائه دهیم ، همچنین می توانیم با توجه به درخواست مشتری نوع جدیدی از بلوک ترمینال ایجاد کنیم.
    ۲. دیودها ، برای ژنراتور است ، ما دیودهای داریم و همچنین می توانیم به عنوان درخواست مشتری دیود نوع جدید تولید کنیم.
    ۳. یکسو کننده پل ، ما ۲ نوع یکسو کننده پل دیود برای تحریک ژنراتور داریم ، این محصول دوستانه همچنین می تواند سفارشی شود.
    ۴. ما همچنین اسکلت حلقه موتور را ارائه می دهیم. پنکه پلاستیکی موتور ، سایر محصولات عایق بندی.
    از خدمات بیشتری می توانید بهره مند شوید: ۱. قیمت کاملاً رقابتی ۲. تحویل ۴. تحویل. پایین ۳. پشتیبانی سریع نصب شده ۵ خدمات پس از فروش عالی. نمونه رایگان ۶.
    آیا در زمینه های ذکر شده در بالا علاقه ای دارید؟ لطفاً از طریق پست الکترونیکی به ما اطلاع دهید. در همین حال ، اگر شما به فروش دیگری در چین احتیاج دارید ، لطفا با من تماس بگیرید.
    منتظرم به زودی خبری ازت بشنوم.

    بستن