ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۱۰, Xingpin Building, Linke East Road, Hedong Dist, Tianjin, China
  • درباره ما : شرکت بازرگانی قایقرانی (تیانجین) ، آموزشی ویبولیتین یک نماینده تولید کننده و شرکت بازرگانی حرفه ای هستند. ما در زمینه تولید نیمه هادی های برق ، قطعات یدکی ماشین جوشکاری مقاومتی و قطعات کوره های صنعتی و غیره تخصص داریم. در این بین ما سعی در ارائه راه حل های شخصی و خدمات مناسب برای مشتریان خود داریم. برای دستیابی به نرخ توسعه مشترک مشتری و ما. در صنعت کنترل الکتریکی (کابینت تابلو برق فشار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی قایقرانی (تیانجین) ، آموزشی ویبولیتین یک نماینده تولید کننده و شرکت بازرگانی حرفه ای هستند. ما در زمینه تولید نیمه هادی های برق ، قطعات یدکی ماشین جوشکاری مقاومتی و قطعات کوره های صنعتی و غیره تخصص داریم. در این بین ما سعی در ارائه راه حل های شخصی و خدمات مناسب برای مشتریان خود داریم. برای دستیابی به نرخ توسعه مشترک مشتری و ما. در صنعت کنترل الکتریکی (کابینت تابلو برق فشار قوی ، دمپر دمنده استاتیک وار) ما نیز نگران هستیم.
    ما یک منبع اصلی تامین کننده عناصر نیمه هادی و محصولات مرتبط در چین هستیم. تاریخچه ما را می توان ۱۰ سال پیش جستجو کرد. در طول تاریخ ما ارتباط خوبی با چندین شرکت معروف بین المللی و محلی داریم. حالا ما دوباره قایقرانی می کنیم! ما بر روی کار گروهی ، توسعه منابع انسانی و سرمایه گذاری در تحقیقات و کنترل کیفیت تمرکز داریم. ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان هدف نهایی ما در تمام مدت است.
    تیم نوجوان ، نگرش مسئول ، مهارت های حرفه ای ، اشتیاق ، روند کنترل دقیق کیفیت و خدمات با استاندارد بالا ، که به سرعت توسعه گروه قایقرانی را ارتقا می بخشد. بیش از ۲۰ مشتری از کشورها با نام تجاری و تجارت ما بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. و ، محصولات و خدمات با کیفیت مشتری.
    چشم انداز ما این است که رهبر بازار و اول از همه رتبه صادر کننده در صنعت عناصر نیمه هادی باشیم. ما با سخت کوشی ، عزم راسخ و فداکاری به این مهم می رسیم.

    بستن
محصولات
سری Kp-تریستور معمولی Kp1600A1800V(T1509N18TOF)
تریستور کنترل فاز/SCR
تریستور/SCR (یکسو کننده کنترل شده با سیلیکون)
نوع دیسک سری Kp-تریستور معمولی/SCR Kp2000A 2000V
تریستور کنترل فاز / SCR Kp600A 1600 ولت
تریستور SCR کنترل فاز دستگاه نیمه هادی
تریستور کنترل فاز / SCR Kp1000A 1200 ولت
تریستور کنترل فاز SCR (KP 2000A/2500V)
تریستور کنترل فاز سری معمولی Kp/SCR Kp1000A 1600V
تریستور کنترل فاز/SCR
تریستور کنترل فاز / SCR Kp800A 2200 ولت
تریستور کنترل فاز/SCR Kp1700A 1800V (N540CH20)