ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۷th Floor, Tower C, Cheng Ming Building, No. ۲, Xi Zhi Men Nan Da Jie, Xicheng District, Beijing, China
  • درباره ما : وال بین المللی چین آموزشی ویبولیتین (از این پس وال چین نامیده می شود) تنها خطر وال اینترنشنال گروپ است. در سرزمین اصلی چین ، متخصص در زمینه تولید ، ساخت و فروش ابزارهای تست از راه دور که شامل تسترهای ارتباطات فیبر نوری ، آزمایشگاه های انتقال و مدار ، تسترهای ارتباط بی سیم ، تجزیه و تحلیل ارتباطات داده ، ابزارهای و انواع تست کننده های کابل است.دفتر مرکزی وال در چین در پکن واقع شده است ، ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    وال بین المللی چین آموزشی ویبولیتین (از این پس وال چین نامیده می شود) تنها خطر وال اینترنشنال گروپ است. در سرزمین اصلی چین ، متخصص در زمینه تولید ، ساخت و فروش ابزارهای تست از راه دور که شامل تسترهای ارتباطات فیبر نوری ، آزمایشگاه های انتقال و مدار ، تسترهای ارتباط بی سیم ، تجزیه و تحلیل ارتباطات داده ، ابزارهای و انواع تست کننده های کابل است.
    دفتر مرکزی وال در چین در پکن واقع شده است ، شعبه های آن در شانگهای ، فوژو ، نانجینگ ، چنگدو ، ووهان ، چانگشا ، شنژن ، شیان ، یینچوان و غیره است و شبکه فروش آن تمام شهرهای بزرگ چین را پوشش می دهد.
    وال چین علاوه بر مرکز خدمات خود در پکن ، دارای مراکز خدماتی در شانگهای ، چنگدو ، گوانگژو ، چانگچون و ووهان و غیره است. فروش و خدمات وال چین نه تنها به مشتریان خدمات خوبی ارائه می دهد بلکه چشم انداز خوبی برای فروش آینده آن نیز به حساب می آید. رویکردهای پیش بینی شده وال چین و تخصص فنی با اختراع اولین پلت فرم اتصال و عملکرد چینی در جهان به خوبی منعکس شده است.
    کارکنان وال چین به خوبی آموزش دیده اند و بسیاری از آنها بر دکترا ، کارشناسی ارشد تأثیر می گذارند. کارکنان و شایستگی / دانش بازار آنها دارایی اصلی دیوار چین است.

    بستن