ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-F ۱, Building ۵, NO. ۳۰۲, Lianhai Road, Jianghai District, Jiangmen City
  • درباره ما : شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین نام تجاری در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است به توسعه تجهیزات خلاقانه و مصرف محصولات اختصاص یافته است. نظرات برند در مورد یک محصول کوچک ، چابک و زیبا. مدیر طراحی تأکید می کند که طراحی محصول ترکیب کاملی از فناوری استفاده آسان و سرگرم کننده را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین خطوط تولید خود را دارد که می تواند حدود ۱۰۰۰ نوع محصو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین نام تجاری در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است به توسعه تجهیزات خلاقانه و مصرف محصولات اختصاص یافته است. نظرات برند در مورد یک محصول کوچک ، چابک و زیبا. مدیر طراحی تأکید می کند که طراحی محصول ترکیب کاملی از فناوری استفاده آسان و سرگرم کننده را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین خطوط تولید خود را دارد که می تواند حدود ۱۰۰۰ نوع محصول با نام تجاری تولید کند.
    مه ، ۲۰۲۰ ، شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین ، در حال تبدیل شدن به یک تامین کننده طلا ، تأیید شده توسط (آزمایش شده در محل).
    ژوئن ، ۲۰۲۰ ، شرکت سخت افزار ، آموزشی ویبولیتین انجمن آنلاین کانتونفر.
    آنچه ما با مشتریان گرامی ارائه می دهیم بهترین کیفیت ، قیمت پایین و تحویل سریع است! و بنابراین ، ما شهرت زیادی در بین جهان کسب کردیم! آنچه شما نیاز دارید همین الان اینجاست. با ما می توانید تماس بگیرید! من فکر می کنم.

    بستن