ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۹, Tushanba Road, Qianjiang Economic Development Area, Yuhang, Hangzhou, China
  • درباره ما : تولید کننده ای باتجربه در سوئیچ انتقال اتوماتیک (برای ژنراتور) ، ، اکولایزر ، برقگیر و سایر قطعات ژنراتور و غیره است. ما بیش از ۱۵ سال تجربه در داریم ، به خصوص برای محصولات عمده ما بر اساس کیفیت پایدار و قیمت رقابتی ما در کشورهای مختلف شهرت زیادی کسب کرده اند.دفتر اصلی در هانگژو مرکز استان ژجیانگ در چین واقع شده است که شهری تاریخی و مدرن است و به دریاچه وست معروف است.در ابتدا ، (از این ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده ای باتجربه در سوئیچ انتقال اتوماتیک (برای ژنراتور) ، ، اکولایزر ، برقگیر و سایر قطعات ژنراتور و غیره است. ما بیش از ۱۵ سال تجربه در داریم ، به خصوص برای محصولات عمده ما بر اساس کیفیت پایدار و قیمت رقابتی ما در کشورهای مختلف شهرت زیادی کسب کرده اند.
    دفتر اصلی در هانگژو مرکز استان ژجیانگ در چین واقع شده است که شهری تاریخی و مدرن است و به دریاچه وست معروف است.
    در ابتدا ، (از این رو الکتریکی) به عنوان یک دفتر خرید برای مشتریان و یک شرکت تجاری آغاز به کار می کند. با توجه به تلاش ها ، مسئولیت ها و اعتماد مشتریان خود ، این تجارت کوچک سالانه شروع به توسعه و پیشرفت می کند. این شرکت بر اساس دانش و تجربه خود و همچنین بررسی های کامل بازار ، تمرکز خود را بر روی نیمه هادی ها مانند دیودهای یکسو کننده ، پل های اکولایزر ، ماژول ها و نمایشگرهای متمرکز آغاز می کند. همه این محصولات عمدتا در دستگاه های جوشکاری و ژنراتورها مورد استفاده قرار می گیرند. سپس مشتریان و دوستان بیشتری برای همکاری با ما بیشتر می شوند.
    از سال ۲۰۱۵ ، ما تصمیم گرفتیم که تلاش های اصلی خود را صرف قطعات ژنراتور مانند و اکولایزرها و همچنین کنیم. ما در حال حرکت به یک گام جدید هستیم ، کارخانه های جدیدی پیدا کردیم و در مرکز استان خود دفتر مرکزی داریم. در همین حال ، ما در حال افزایش همکاری با تأمین کنندگان مواد خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانیم بهترین مواد را با بیشترین قیمت قابل قبول دریافت کنیم.
    همانطور که کارخانه خود را نصب می کنیم ، خدمات نمایشگاه های حرفه ای را شروع می کنیم. ما تاکنون در (چین) و نمایشگاهها و نمایشگاهها در سراسر جهان از جمله امارات ، اردن ، مصر ، آلمان ، برزیل ، اندونزی ، ترکیه ، اسپانیا ، روسیه ، ویتنام ، هند ، هنگ کنگ ، آفریقای جنوبی ، ایران ، کره جنوبی ، پاکستان ، قطر و ... در آن شرکت کرده اند.
    بعد از چند سال توسعه ، با موفقیت رشد کرده و به یک شرکت کامل با طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید و فروش تبدیل شده است. اکنون ما با مشتریان و شرکای جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، آفریقا ، اروپا ، آمریکای لاتین و دیگر مناطق کار می کنیم و از بازخورد عالی و همچنین خدمات پیش و پس از فروش برخوردار هستیم.
    اعتقاد برتر ما "تضمین کیفیت ، مشتری مداری و خدمات مشتری" است. ما توجه زیادی به کنترل کیفیت از ورودی مواد اولیه گرفته تا بازخورد مشتریان نهایی داریم. در همین حال ، ما استاندارد کیفیت خود را تولید می کنیم ، فن آوری را تولید می کنیم و تجهیزات را آزمایش می کنیم. ما هرگز از ارزش آموزش مهارت در نیروی کار چشم پوشی می کنیم. ما با کلیه مشتریان ، تأمین کنندگان مواد ، مهندسان و کارگران به عنوان مشتریان خود رفتار می کنیم که هر فرآیند می تواند در موقعیت مناسب برای محصولات نهایی نهایی باشد.
    تا کنون ، برای ژنراتور پرفروش ترین محصول ما بوده است ، به ویژه سری ، سری و نوع هوشمند با کنترل کننده ( که شهرت بالایی در بازار دارند ، مزایای مختلفی برای مشتریان وجود دارد. به عنوان مثال ، ما به مشتریان کمک می کنیم تا برچسب های خود را از آرم گرفته تا نمودارها بر روی محصول طراحی کنند ، حتی اگر آنها فقط به عنوان یک نسخه آزمایشی از یک درخواست می کنند. ما آماده هستیم تا تمام مطالب و طرح ها را با مشتریان خود نشان دهیم تا آنها بتوانند بر اساس بازخورد آنها به موقع نیازهای بازار را برای پیشرفت های آینده خود بیاموزند.
    در روزهای آینده ما قصد داریم پروژه های جدیدی را برای کابینه ، از جمله کنترلر آن و سایر قطعات مونتاژ شده در داخل صفحه یا جعبه اتصال ، آغاز کنیم. ما هر ساله از مشتریان و شرکای ثابت خود دیدن می کنیم. این در برنامه سالانه ما برای انجام لیست است.
    ما معتقدیم که نگرش و تلاش ما رضایت شما را در مورد محصولات و خدمات ما جلب خواهد کرد. ما از اعتماد و پشتیبانی شما قدردانی می کنیم. در همین حال ، ما هر ساله در طی همکاری ها و نمایشگاه های سراسر جهان به دنبال نمایندگی و توزیع کنندگان انحصاری در کشورهای مختلف هستیم. امیدوارم که بتوانیم مدت زمان طولانی شریک باشیم.

    بستن
محصولات
CJX2-D18
CJX2-D09
CJX2-D12
CJX2-D38
SUMC-40a
SUMC-18b
SUMC-12b
SUMC-85
SUBN 102c
SUBN 53c
SUBN 403c
SUNB 203c