ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۹۰۱, Jiaotong Buliding, No ۶۳-۱ Zhujiang Road, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت ما از کارخانه ملی لوازم خانگی دوم ، که در سال ۱۹۳۷ تأسیس شد ، رشد می کند. در ژوئیه سال ۱۹۳۸ ، ما موفق به تولید اولین لامپ رشته ای در چین شدیم. از آن زمان ، ما وقف توسعه دستگاه های خلا  الکترون ، مانند دستگاه های روشنایی ، دستگاه های نمایش ، دستگاه های نورساز و غیره را داریم. اکنون مرکز تحقیق و توسعه و پایگاه تولید واحدهای خلا الکترون و محصولات منبع نور در چین بوده است.ما به عنو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما از کارخانه ملی لوازم خانگی دوم ، که در سال ۱۹۳۷ تأسیس شد ، رشد می کند. در ژوئیه سال ۱۹۳۸ ، ما موفق به تولید اولین لامپ رشته ای در چین شدیم. از آن زمان ، ما وقف توسعه دستگاه های خلا  الکترون ، مانند دستگاه های روشنایی ، دستگاه های نمایش ، دستگاه های نورساز و غیره را داریم. اکنون مرکز تحقیق و توسعه و پایگاه تولید واحدهای خلا الکترون و محصولات منبع نور در چین بوده است.
    ما به عنوان یک شرکت فناوری پیشرفته دولتی ، همیشه علم و فناوری را انگیزه خود می دانیم. اولین تولید کننده در چین است که لامپ های رشته ای ، لامپهای فلورسنت ، لوله های تلویزیون ، لوله های تلویزیون رنگی ، لوله های مانیتور ، لوله های اشعه کاتدی ، لوله های شمارنده ، لوله های نوری ، لوله های مادون قرمز و لوله های نشانگر رادار را تولید می کند. تاکنون ، ما دستگاه های الکترونیکی جدید ، منابع نوری کم مصرف ، وسایل الکترونیکی ، محصولات ارتباطی و رایانه ها را تولید کرده ایم. کل محصولات این شرکت از ۲۰ دسته با بیش از ۳۰۰ نوع تشکیل شده است که در بسیاری از زمینه های مربوط به امور نظامی و نظامی را پوشش می دهد.

    بستن