ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۳۰۱, Unit۳۵, Lane ۵۵, Liuqing North Road, Liushi, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین شناخته شده به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در زمینه لوازم الکتریکی ولتاژ پایین در چین ، در ۱۹۸۰ تاسیس شده است ، تولید شده است ، کنتاکتور ، دستگاه های رله ، و سایر قطعات الکتریکی و غیره ، مطالعه و جذب پیشرفته تکنیک از خارج از کشور مدیریت دقیق مطابق با به موفقیت ملی و بین المللی ما کمک کرده است ، که به معنای بهترین تضمین است و توانایی شرکت ما را ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین شناخته شده به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در زمینه لوازم الکتریکی ولتاژ پایین در چین ، در ۱۹۸۰ تاسیس شده است ، تولید شده است ، کنتاکتور ، دستگاه های رله ، و سایر قطعات الکتریکی و غیره ، مطالعه و جذب پیشرفته تکنیک از خارج از کشور مدیریت دقیق مطابق با به موفقیت ملی و بین المللی ما کمک کرده است ، که به معنای بهترین تضمین است و توانایی شرکت ما را تضمین می کند! شرکت ، آموزشی ویبولیتین گواهینامه را برای سیستم کیفیت بین المللی تعیین شده دریافت کرده و محصولات اصلی ما دارای تاییدیه هستند که به دلیل ایمنی ، دوام و قابلیت اطمینان از شهرت بالایی در بازار بین المللی برخوردار است.
    خوش آمدید به همکاری با ما! ارائه کالای درجه یک ، خدمات و اعتبار به شما! بر اساس منافع برابر و متقابل! به هم پیوستن دست و دست در فردای روشن ما!

    بستن