ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵# Guangming Road, Pukou Economic Development Zone, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت گروه الکترونیک نانجینگ سانله ، آموزشی ویبولیتین به طور عمومی به عنوان مهد صنعت الکترونیکی چین شناخته می شود. سلف آن آزمایشگاه ملی تحقیقات الكتریكی است كه در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد و در سال ۱۹۵۱ به اولین لوله های تخصصی الكترون گسترش یافت.ما به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان مورد حمایت ویژه دولت چین برای تحقیق و توسعه عناصر الکترونیکی مایکروویو و برای کشورمان ، بزرگترین پایگاه تولید و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گروه الکترونیک نانجینگ سانله ، آموزشی ویبولیتین به طور عمومی به عنوان مهد صنعت الکترونیکی چین شناخته می شود. سلف آن آزمایشگاه ملی تحقیقات الكتریكی است كه در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد و در سال ۱۹۵۱ به اولین لوله های تخصصی الكترون گسترش یافت.
    ما به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان مورد حمایت ویژه دولت چین برای تحقیق و توسعه عناصر الکترونیکی مایکروویو و برای کشورمان ، بزرگترین پایگاه تولید و تحقیقات الکترونیکی داخلی را راه اندازی کرده ایم. در طول سفر طولانی ۷ دهه توسعه ، سهم ما در پیشرفت بزرگ در صنعت الکترونیکی خلا ملی ، دفاع و نوسازی کاملاً شناخته شده و پاک نشدنی است.
    با چندین نوآوری در ، دارایی کل شرکت ما به ۱ میلیارد یوان می رسد و در حال حاضر بیش از ۲۲۰۰ پرسنل در اینجا کار می کنند. سه سیستم کسب و کار برتر ما شامل الکترونیک ، تجهیزات کاربردی و صنایع پیشرفته خدمات است. این زمینه کاری بیش از ۳۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و مساحت کل ساخت و ساز در حال حاضر حدود ۲۰۰۰۰۰ متر مربع است. علاوه بر این ، ساختمانهای بیشتری در دست ساخت هستند.
    با توانایی فنی قوی در تحقیق و توسعه ، محصولات اصلی ما شامل عناصر الکترونیکی ، سیستم کاربرد مایکروویو ، شیشه و سرامیک ویژه ، دستگاه های الکتریکی و غیره است. از زمان تاسیس شرکت ما ، بیش از ۶۰۰ سری از محصولات جدید و فن آوری با موفقیت توسعه یافته است. در این میان ، تقریباً ۱۰۰ قطار جای خالی صنایع ملی را پر کرده و بیش از ۳۰۰ قطار انواع جوایز دولت را از آن خود کرده اند.
    فناوری موفقیت ، زمینه های آینده هوش را ایجاد می کند. در طول سالهای آینده ، ما محصولات و ساختار صنعت خود را تنظیم خواهیم کرد و متعهد خواهیم شد که زنجیره صنعت خود را بسازیم و خود را وقف تبدیل شدن به پیشرفته ترین پایگاه تحقیق و توسعه عناصر الکترونیکی مایکروویو و تجهیزات کاربردی در سراسر جهان کنیم.

    بستن