ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱,Newtone Industrial Park, No.۸۰,Shinan Highway,Dongchong Town,Nansha District,Guangzhou,Guangdong,China
  • درباره ما : ایستون به نوآوری و ساخت لوازم جانبی هتل اختصاص یافته است. ما سالهاست که راه حلهای خود را ارائه می دهیم. اکنون ما به خوبی می دانیم که هتل به چه نیازها و علائق نیاز دارد ، محصولات با کیفیت ، خدمات خوب و طراحی های منحصر به فرد و غیره.از ایستون با توجه به نوآوری و جزئیات مدافع کیفیت و خدمات آینده خود را می سازد و این تضمین کننده ارائه محصولات با کیفیت و خدمات خوب است. همچنین ما محصولات غنی ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ایستون به نوآوری و ساخت لوازم جانبی هتل اختصاص یافته است. ما سالهاست که راه حلهای خود را ارائه می دهیم. اکنون ما به خوبی می دانیم که هتل به چه نیازها و علائق نیاز دارد ، محصولات با کیفیت ، خدمات خوب و طراحی های منحصر به فرد و غیره.
    از ایستون با توجه به نوآوری و جزئیات مدافع کیفیت و خدمات آینده خود را می سازد و این تضمین کننده ارائه محصولات با کیفیت و خدمات خوب است. همچنین ما محصولات غنی برای پوشش اتاق مهمان ، حمام و حتی لابی هتل داریم که خرید هتل بسیار راحت تر و کم هزینه است.
    ایستون روش خود را ثابت نگه می دارد و همیشه سعی در ایجاد موارد با ارزش بیشتر و بیشتر دارد تا شما را در روزهای آینده شاد و پرورش دهد.

    بستن