ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Chengye Road, Xiashi Industrial Zone, Lunjiao Town, Shunde District, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگدونگ دادی ویه بسته بندی شرکت صنعتی ، آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولیدکنندگان قوطی های صنعتی در چین است. ما در حال چاپ فلز بودیم و می دانیم که چگونه صنعت بسته بندی را حدود ۲۰ سال ساختیم. در چاپ فلز ، ما دستگاه چاپ دو رنگ را معرفی کرده بودیم که یکی از برترین دستگاه های چاپ فلز بود. در قالب قوطی ، ما چندین خط تولید اتوماتیک و کارگاه کلاس غذایی تولید بدون گرد و غبار را معرفی کرده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ دادی ویه بسته بندی شرکت صنعتی ، آموزشی ویبولیتین یکی از پیشروترین تولیدکنندگان قوطی های صنعتی در چین است. ما در حال چاپ فلز بودیم و می دانیم که چگونه صنعت بسته بندی را حدود ۲۰ سال ساختیم. در چاپ فلز ، ما دستگاه چاپ دو رنگ را معرفی کرده بودیم که یکی از برترین دستگاه های چاپ فلز بود. در قالب قوطی ، ما چندین خط تولید اتوماتیک و کارگاه کلاس غذایی تولید بدون گرد و غبار را معرفی کرده ایم.
    ما امکانات و منابع لازم برای ساخت جعبه حلبی را به هر شکل و قوطی حلبی از ۱/۴ پیمانه (۲۵۰ میلی لیتر) تا ۵ گالن با یا بدون گوش همراه با گزینه های داخلی تخت و روکش طلا با حلقه جامد سه گانه برای برنامه های غذایی داریم (مانند به عنوان روغن خوراکی یا جعبه میان وعده) و کاربردهای صنعتی (مانند رنگ ها ، پوشش ها ، چسب ، چسب ها ، مواد درزگیر و مواد شیمیایی.) . یک شرکت ۱۰۰٪ سبز محیط زیست. تولید محصولات ما با هر تلاش آگاهانه ای برای اطمینان از اینکه ما در حال تولید محصولاتی هستیم که نشان دهنده مسئولیت مداوم و آگاهی مداوم از محیط است ، مرتبط است. ما طیف گسترده ای از جعبه های حلبی ، قوطی های حلبی ، ماهی تابه ها و سطل ها را در اختیار داریم و توانایی تولید جعبه های حلبی و قوطی های مخصوص ساخته شده به صورت سفارشی را داریم که ممکن است به تولید اصلی در صنعت وارد نشوند. محصولات ما کیفیت بی عیب و نقصی را منعکس می کنند و خدمات مشتری به ما هیچ کاری نمی رساند. ما بخاطر محصولات با کیفیت خود چه در داخل چین و چه در سایر عرصه های جهانی شناخته شده ایم. از ابتدا تا انتها ، ما تضمین می کنیم که نیازهای مشتری ما ، چه بزرگ و چه کوچک برآورده خواهد شد.
    محصولات اصلی ما جعبه قلع ، قلع قلع ، سینی قلع ، جعبه روغن خوراکی ، قلع قلع روغن زیتون ، سطل یخ ، جعبه کادو ، قلع قلع رنگ ، قوطی قلع چای ، قلع قلع شراب ، جعبه مداد ، جعبه آب شیرین ، جعبه قلع مواد غذایی است و به همین ترتیب! همه جعبه های حلبی ما دارای درجه غذایی هستند و می توانند با حداکثر ۲۴ رنگ ، با حکاکی روی قالب و یا بدون آن چاپ شوند. خوش آمدید به بازدید و راهنمایی ما.

    بستن
محصولات
ظرف روغن 1.25 مستطیلی
قوطی روغن کوچک 500 میلی لیتری
جعبه آب نبات چاپ رنگی تبلیغاتی تزئین شده
جعبه چمدان فلزی 170*170*80 میلی متر
قوطی حلبی رنگ 15 لیتری با دسته فلزی
سطل سخت کننده بشکه ای اپوکسی 12 لیتری کیورینگ
چاپ سینی غذای فلزی با پایه های بلند
فروش سطل یخ داغ گالوانیزه بیضی شکل 7.5 لیتری
سطل پاپ کورن سینما 130 اونس
سطل پاپ کورن سینما 64 اونس
جعبه ناهار کارتونی چاپ دیزنی 235*205*48 میلی متر
جعبه ناهار 219*190*89 میلی متری با قفل و دسته