ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : N۰.۵ Huangshan Avenue, Beibu New District, Chongqing, China
  • درباره ما : برای بدست آوردن رضایت کامل مصرف کننده از محصولات با کیفیت پشتیبانی شده با خدمات کامل استفاده می کند. کیفیت ، ارزش و عملکرد رسالت ما است. طی سالهای گذشته ما با شرکای در سراسر جهان همکاری نزدیک داشته ایم ، خدمات خوبی ارائه می دهیم و طیف گسترده ای از محصولات نوری و فضای باز را ارائه می دهیم.ما با ارائه کیفیت و ارزش در محصولات و خدمات خود ، با اشتیاق به افرادی که از سبک زندگی در فضای باز لذت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برای بدست آوردن رضایت کامل مصرف کننده از محصولات با کیفیت پشتیبانی شده با خدمات کامل استفاده می کند. کیفیت ، ارزش و عملکرد رسالت ما است. طی سالهای گذشته ما با شرکای در سراسر جهان همکاری نزدیک داشته ایم ، خدمات خوبی ارائه می دهیم و طیف گسترده ای از محصولات نوری و فضای باز را ارائه می دهیم.
    ما با ارائه کیفیت و ارزش در محصولات و خدمات خود ، با اشتیاق به افرادی که از سبک زندگی در فضای باز لذت می برند ، خدمت می کنیم. ما از این فلسفه استقبال می کنیم که مشتری شماره ۱ است و رضایت همیشه تضمین می شود! ما در ساخت و صادرات دوربین های شکاری ، عینک دیدنی ، اسلحه ، دامنه نقطه ای ، قطب نما ، تلسکوپ نجومی ، ذره بین ، یاب برد ، دید در شب ، مناظر لیزری ، لنزها و غیره تأسیس شده در سال ۲۰۰۵ ، ما تجربه غنی در زمینه اپتیک ورزشی داریم. خوش آمدید.
    شرکت ما همیشه از اصل تجارت خود ما پیروی می کند "مشتری اول ، مهمترین کیفیت ، بار تحویل ، با ایمان برنده است" ، خدماتی را که با تمام وجود به گمرک ارائه می دهد. به شرکت ما خوش آمدید محصولات را با نمونه خود سفارشی کنید ، تجارت را اداره کنید. ما خدمت خواهیم کرد شما از طریق قیمت مناسب ، کیفیت عالی و اعتبار خوب!

    بستن