ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴th Floor, No. ۱۳۸ Zhongshan West Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است ، واقع در نینگبو ، چین.پس از بیش از ۲۰ سال همکاری نزدیک با تولیدات خود ، ما به یک صادر کننده اصلی کلاه و کلاه در چین تبدیل شده ایم.تمام تولیداتی که ما با آنها کار می کنیم از و غیره عبور کرده اند ، همه محصولات ما می توانند از و غیره عبور کنند.ما تامین کننده اهرم تراز ، کوکاکولا ، وال مارت ، مولسون ، کرونا ، تیم هورتونز و غیره هستیم.محصولات اصلی ما انواع مختلف کلا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است ، واقع در نینگبو ، چین.
    پس از بیش از ۲۰ سال همکاری نزدیک با تولیدات خود ، ما به یک صادر کننده اصلی کلاه و کلاه در چین تبدیل شده ایم.
    تمام تولیداتی که ما با آنها کار می کنیم از و غیره عبور کرده اند ، همه محصولات ما می توانند از و غیره عبور کنند.
    ما تامین کننده اهرم تراز ، کوکاکولا ، وال مارت ، مولسون ، کرونا ، تیم هورتونز و غیره هستیم.
    محصولات اصلی ما انواع مختلف کلاه و کلاه است ، مانند کلاه بیس بال ، کلاه ورزشی ، کلاه گلف ، کلاه مش ، کلاه تبلیغاتی ، کلاه سطل ، کلاه ارتش ، کلاه استتار ، کلاه عقب ، کلاه کودک و کلاه حصیری ، کلاه فدورا ، کلاه گاوچران ، کلاه پشمی ، کلاه خز و غیره
    مزیت ما زمان کوتاه چرخش ، حداقل مقدار کم قابل قبول ، قیمت رقابتی ، کیفیت و خدمات عالی است ... ما می توانیم کل فرایند تولید را از طراحی تا تولید و صادرات مدیریت کنیم.
    ما مشتریان را تشویق می کنیم تا با تمام نیازهای کلاه و کلاه شما با ما تماس بگیرند. ما امیدواریم که در آینده نزدیک با شما روابط تجاری برقرار کنیم.
    ما به گرمی از مشتریان بازدید می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند و با ما همکاری کنند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا امروز با ما تماس بگیرید.

    بستن