ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Hongkong Shinning Industries Ltd. Guangzhou Representative Office
  • تعداد بازدید : ۷۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵۰۷-۵۰۸ SouthTower, New World Times Centre, No. ۲۱۹۳ Guangyuan East Road, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : نمایندگی هنگ کنگ - گوانگژو در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد. این شرکت بیانگر استعدادهای ترکیبی افراد با بیش از بیست سال مدیریت بازرگانی ، اداره اداری و تجربه تجارت بین الملل است. صنایع در تهیه طیف گسترده ای از محصولات تخصص دارد.دفاتر فروش در نینگبو و گوانگدونگ ، سرزمین اصلی چین دارد. دفاتر محلی ما نه تنها به ما در تهیه کالاها کمک می کنند ، بلکه به سایر مراحل مانند بازرسی کیفیت و انجام مراحل نهایی قب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نمایندگی هنگ کنگ - گوانگژو در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد. این شرکت بیانگر استعدادهای ترکیبی افراد با بیش از بیست سال مدیریت بازرگانی ، اداره اداری و تجربه تجارت بین الملل است. صنایع در تهیه طیف گسترده ای از محصولات تخصص دارد.
    دفاتر فروش در نینگبو و گوانگدونگ ، سرزمین اصلی چین دارد. دفاتر محلی ما نه تنها به ما در تهیه کالاها کمک می کنند ، بلکه به سایر مراحل مانند بازرسی کیفیت و انجام مراحل نهایی قبل از حمل و نقل نهایی نیز سرعت می بخشند.
    لوازم برقی خانگی ما دارای تاییدیه هستند. برای اطمینان از کیفیت ، ما تیم خود را به کارخانه های شریک خود می فرستیم تا بر مراحل تولید نظارت کرده و تمام سفارشات انجام شده را قبل از ارسال به شما بررسی کنیم.
    "کیفیت اول" شعار تجاری شرکت ما بوده است. با در نظر داشتن این اصل اکنون نزدیک به ۲۵ سال است که ما را در این حرفه نگه داشته است. خدمات مشتری رضایت ماست - برای جزئیات خدمات امروز با ما تماس بگیرید

    بستن