ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲-۹, Anxi Industrial Park, Anxi Road, Liangzhu Street, Yuhang District, Hangzhou ۳۱۱۱۱۳ China, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : تولید کننده کاغذ ، محصولات قابل تجزیه و قابل تجزیه است که در صنعت بسته بندی صنایع غذایی با بیش از ۱۰۰ نفر استخدام ، نزدیک به بندر دریایی نینگبو یا شانگهای در بسته بندی استفاده می شود.شرکت ما توسط کمیسیون اقتصادی و بازرگانی دولتی شناخته شده است که دارای حقوق تجارت واردات و صادرات است. بسته بندی ظروف غذا به طور عمده در تولید و فروش مشبک است ، از جمله: محلول های بسته بندی زیست تخریب پذیر از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده کاغذ ، محصولات قابل تجزیه و قابل تجزیه است که در صنعت بسته بندی صنایع غذایی با بیش از ۱۰۰ نفر استخدام ، نزدیک به بندر دریایی نینگبو یا شانگهای در بسته بندی استفاده می شود.
    شرکت ما توسط کمیسیون اقتصادی و بازرگانی دولتی شناخته شده است که دارای حقوق تجارت واردات و صادرات است. بسته بندی ظروف غذا به طور عمده در تولید و فروش مشبک است ، از جمله: محلول های بسته بندی زیست تخریب پذیر از جمله لیوان پلاستیکی و شیشه زنگ ، ظروف نیشکر ، ظروف یکبار مصرف نشاسته ذرت ، نی های کاغذی ، کیسه های کاغذی کرافت ، دستمال ها و سینی ها.
    خدمات طراحی و چاپ ما شهرت ما را به عنوان ارائه دهنده راه حل های بسته بندی چاپی سفارشی با کیفیت بالا کسب کرده است. توسط مشتریان و صنعت ما به عنوان تامین کننده پیشرو در محصولات ویژه بسته بندی سازگار با محیط زیست با ارائه کیفیت ، خدمات و ارزش برتر شناخته می شود ، ما همچنین راه حل های بسته بندی چاپ سفارشی با کیفیت بالا ارائه می دهیم تا پیام های تجاری را به حیات خود ببخشد. پنگشو گام های چین در تحول اقتصادی را دنبال می کند ، تلاش می کند تا با تغییرات و پیش فرض ها سازگار شود ، با صداقت و کارایی برای شرکای خود ارزش ایجاد می کند و با عملکرد رضایت بخش به سهامداران و جوامع سود می رساند.

    بستن