ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۱f, Technology&Trade Center East Building, No. ۵۰ Guangxian Road, Hi-Tech Zone, Ningbo۳۱۵۰۴۰, Prc, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : به خوش آمدید! تامین کننده حرفه ای محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا و سفارشی ، هدایای بازاریابی.همانطور که در شهر نینگبو چین واقع شده است ، ما مفتخریم که انتخاب متنوعی از محصولات تبلیغاتی ، هدایای برجسته شرکت ها ، نمایشگاه های تجاری ، هدایای تجاری ، کالاهای تبلیغاتی را ارائه می دهیم.ما همیشه به مشاغل سراسر دنیا کمک می کنیم تا تصویر شرکتی و مارک تجاری خود را ارتقا دهند ، همه هدایای ما می توا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به خوش آمدید! تامین کننده حرفه ای محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا و سفارشی ، هدایای بازاریابی.
    همانطور که در شهر نینگبو چین واقع شده است ، ما مفتخریم که انتخاب متنوعی از محصولات تبلیغاتی ، هدایای برجسته شرکت ها ، نمایشگاه های تجاری ، هدایای تجاری ، کالاهای تبلیغاتی را ارائه می دهیم.
    ما همیشه به مشاغل سراسر دنیا کمک می کنیم تا تصویر شرکتی و مارک تجاری خود را ارتقا دهند ، همه هدایای ما می توانند سفارشی شوند.
    ما به عنوان تولید کننده و خالق محصولات پلاستیکی ، تا ژوئیه ۲۰۱۵ ، همه خط تولید فرآیند ، مانند بخش اصلاح ، بخش کنترل ماشین آلات ، بخش چاپ را مرتب کرده ایم. و بخش. ، بخش . و بخش بسته بندی و غیره. ما کمتری داریم و فقط ۵-۷ روز برای زمان نمونه گیری نیاز داریم ، معمولاً ۱۴-۱۸ روز برای مقدار زیر ، همچنین ما دارای طراحی هنری / توسعه بخش هستیم. برای کمک به شما در کارهای هنری و فرم طراحی. در همین حال ، دفتر ما چندین تیم کار کرده است که به طور حرفه ای در زمینه بند ، نشان ، دستبند ، کالاهای چاپی ، کیف خرید ، پد ماوس ، تی شرت ، لوازم التحریر ، اقلام بار ، هدایای الکترونیکی و غیره کار می کنند. بیش از ۱۰ کارخانه برادر حرفه ای در استان ژجیانگ دارند.
    ما اقلام قابل فروش برای بیش از ۵۰ کشور مختلف از طریق اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آسیا و غیره داریم ... هدف اصلی ما ، به عنوان آگاه ترین کارشناسان حوزه تبلیغاتی ، ایجاد یک رابطه تجاری عالی با مشتریان خود با ارائه راه حل های موثر بازاریابی برای هدیه به ارائه متناسب با بودجه شما. ما واقعاً با مشتری ها مانند خدا رفتار می کنیم. ما را امتحان کنید ، شما این کار را کردید و مشتریان شما از شما خوشحال خواهند شد. موفقیت شما موفقیت ماست ، به همین دلیل ۱۰۰٪ رضایت مشتری را برای شما تضمین می کنیم.
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بزرگترین انتخاب محصولات تبلیغاتی و هدایای شرکتی با ما تماس بگیرید ، ما به طور مداوم به دنبال گسترش حضور خود در بازار هستیم ، اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا در صورت درخواست با ما تماس بگیرید.
    اصل "همکاری ، خلاقیت ، ثبات و عملکرد"
    برای دستیابی به یک موقعیت برنده بین

    بستن