ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۳۰۱, Building ۲, No. ۲۳, Dongkeng Section, Xingde Road, Dongkeng Town, Dongguan
  • درباره ما : در تحقیق ، تولید ، فروش و توزیع تخصص داشت. سلف کارخانه در گوانگژو ، جیانگشی است ، در حال حاضر دارای بیش از ۹۰۰۰ متر مربع کارخانه مدرن ، با بیش از ۳۰۰ کارمند ، بیش از ۴۰ پرسنل ارشد فنی. محصولات اصلی پشتیبانی و خدمات حرفه ای را برای: خودرو ، تجهیزات آبیاری باغ ، هیدرولیک ، پنوماتیک ، ذغال سنگ ، ماشین آلات ، پزشکی ، سخت افزار ، تجهیزات بهداشتی ، تجهیزات آب و سایر صنایع.دارای یک مجموعه کامل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در تحقیق ، تولید ، فروش و توزیع تخصص داشت. سلف کارخانه در گوانگژو ، جیانگشی است ، در حال حاضر دارای بیش از ۹۰۰۰ متر مربع کارخانه مدرن ، با بیش از ۳۰۰ کارمند ، بیش از ۴۰ پرسنل ارشد فنی. محصولات اصلی پشتیبانی و خدمات حرفه ای را برای: خودرو ، تجهیزات آبیاری باغ ، هیدرولیک ، پنوماتیک ، ذغال سنگ ، ماشین آلات ، پزشکی ، سخت افزار ، تجهیزات بهداشتی ، تجهیزات آب و سایر صنایع.
    دارای یک مجموعه کامل از تجهیزات پیشرفته تولید از ولکانیزاسیون تا حمل و نقل نهایی است ، با استانداردهای بین المللی ، با استفاده از همان فرآیند تولید پیشرفته ، همچنین دارای یک مجموعه کامل از تجهیزات آزمایشگاهی آزمایشگاهی است ، می تواند آزمایشات و آزمایش انواع ویژگی های مواد لاستیکی ، عملکرد محصول را انجام دهد آزمایش کردن. دارای حرفه ای ترین تیم فنی است که می تواند ایده شما را ادغام کند و بهترین مشاوره حرفه ای برای ارائه ما با حرفه ای ترین خدمات و کیفیت پایدار ، تصویب اکثریت مشتریان داخلی را کسب کرده و به روسیه ، ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان صادر می شود ، هند ، سنگاپور و سایر بازارهای جهانی.
    تیم دارای کسی است که عاشق صنعت مهر و موم ، پر از شور و اشتیاق و همان ذهن است. نیازهای ما توسط مردم محاسبه می شود ، تیم فنی حرفه ای را برای مهر و موم کردن ادغام کرده است ، مشاور ارتباطی همه جانبه شما است و با مزایای دیگر همراه است
    ارزش وجود برای ایجاد ارزش است ، تیم ما مثبت و مترقی است و به طور مداوم در حال پیشرفت است ، ما در خدمت رسانی به مشتریان و ایجاد ارزش نام تجاری بیشتر برای مشتریان مشاور خدمات حرفه ای مهر و موم شما هستیم.
    جمع کردن فرد در کنار هم ، ارتفاع جدید را مقیاس بندی کنید ، هر روز که سعی در بهبود خود ناکافی داریم ، تلاش ما این است که به طور مداوم مارک مشتری خود را افزایش دهیم ، ما بهترین اهداف را از حرفه ای ترین روش برای خدمت به مردم داریم.
    برای ایجاد ارزش ، دستیابی به همکاری موفق و پیروزی مشترک همیشه از مفهوم "سرویس گرا ، نوآورانه ، ارائه راه حل حرفه ای به مشتریان" پیروی می کند.
    به همکاری موفقیت آمیز ما امیدوار باشید!آ

    بستن