ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : D۲ Area, Jindu Town, Gaoyao, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، ما طی ۱۵ سال تجربه ارزشمندی را در این زمینه کسب کرده ایم. این یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات مچ بندهای سیلیکونی ، خودکارهای توپی ، جاکلیدی ، سوغاتی ، لیوان ، برچسب چمدان و سایر هدایا و تزیینات فعالیت می کند.کارخانه ما در ژائوکینگ ، نزدیک هنگ کنگ ، گوانگژو است ، هنگامی که دفتر تجارت به ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، ژاپن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد ، ما طی ۱۵ سال تجربه ارزشمندی را در این زمینه کسب کرده ایم. این یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات مچ بندهای سیلیکونی ، خودکارهای توپی ، جاکلیدی ، سوغاتی ، لیوان ، برچسب چمدان و سایر هدایا و تزیینات فعالیت می کند.
    کارخانه ما در ژائوکینگ ، نزدیک هنگ کنگ ، گوانگژو است ، هنگامی که دفتر تجارت به ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، ژاپن ، انگلیس و سایر کشورهای اروپا صادر می شود ، حمل و نقل دسترسی آسان دارد در طول توسعه ، ما تجربه مدیریت پیشرفته را جذب می کنیم و آن را در مدیریت شرکت خود اعمال می کنیم. به عنوان تقاضای مداوم در حال رشد ، ما ماشین قالب گیری پیشرفته را برای تضمین مهارت و آخرین فن آوری معرفی کردیم.
    ما سیستم کنترل کیفیت دقیق و علمی ، طراح حرفه ای ، کارگران ماهر ، کارگاه حمل و نقل و غیره را داریم. با طراحی عالی و کیفیت بالا ، محصولات ما ستایش زیادی از مشتریان به دست آورده اند. می توان با ۷ ماه و ۲۴ ساعت خدمات متمرکز به مشتری آموزش دیده ، پرسنل مجرب همیشه در دسترس هستند تا نیازهای شما را برطرف کنند ، خود را وقف ارائه خدمات گسترده به مشتریان می کنند و برای دستیابی به اهداف بهتر و بهتر تلاش می کنند.
    ما به کمیته برگزاری ماراتن ، یوفا ، جام جهانی ، بازی های المپیک ، موبایل چین و سایر گروه های معروف خدمت کرده ایم. رقابتی ترین قیمت ، کیفیت ، تحویل به موقع و رضایت ۱۰۰٪ اهداف ما هستند. ما از استقبال می کنیم سفارشات .
    لطفا با ما تماس بگیرید ، بیایید خلاقیت را به واقعیت تبدیل کنیم. از یک تجربه خرید عالی لذت ببرید. متشکرم!

    بستن
محصولات
دستبند سیلیکونی چاپ شده
دستبند لاستیکی چاپ شده
دستبند پر از جوهر برجسته
دستبند پر رنگ برجسته
جاکلیدی سه بعدی پی وی سی نرم
جاکلیدی پی وی سی
طناب
بند ارتقاء
اسباب بازی استرس کلاه ایمنی pu
اسباب بازی ماشین pu
خودکار پلاستیکی کودکان
علامت تجاری PVC