ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : A۲ Building, Caiyu Industrial Park, Dongkeng Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : در مارس ۲۰۰۴ تاسیس شد ، واقع در ، پایگاه جهانی صنعت تولید ، نزدیک به شنژن و گوانگژو است ، در کنار هنگ کنگ ، بازی کامل را به حمل و نقل منطقه ای و راحت برای کسب و کار. پس از یک دهه توسعه مداوم ، ما مساحت ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه نوع باغ داریم.شرکت ما در ساخت ، طراحی و فروش انواع محصولات گرمایش / خنک کننده حیوانات خانگی ، محصولات گرمایش باغی ، محصولات گرمایش بهداشتی ، محصولات ماساژ بهداشتی ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در مارس ۲۰۰۴ تاسیس شد ، واقع در ، پایگاه جهانی صنعت تولید ، نزدیک به شنژن و گوانگژو است ، در کنار هنگ کنگ ، بازی کامل را به حمل و نقل منطقه ای و راحت برای کسب و کار. پس از یک دهه توسعه مداوم ، ما مساحت ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه نوع باغ داریم.
    شرکت ما در ساخت ، طراحی و فروش انواع محصولات گرمایش / خنک کننده حیوانات خانگی ، محصولات گرمایش باغی ، محصولات گرمایش بهداشتی ، محصولات ماساژ بهداشتی ، محصولات بخاری باتری در فضای باز و سری بسته بندی سرد گرم تخصص دارد. بیشتر محصولات ما به ایالات متحده آمریکا ، اروپا و ژاپن و غیره صادر می شود. کشورها و مناطق
    از طریق نوآوری و دستیابی به موفقیت مداوم و همچنین استقرار سیستم های تولید ، مدیریت ، کیفیت و خدمات ، در صنعت برای خود نامی در نظر گرفته ایم. ما را به دست آورده ایم ، بیشتر محصولات ما دارای گواهینامه هستند. کلیه محصولات با رعایت کامل تحت پوشش هستند. محصولات جانبی بیمه مسئولیت کل بخاری برقی.
    ما در آینده همچنان بر "کیفیت ، همکاری صمیمانه و سود متقابل" پافشاری خواهیم کرد تا خدمات با کیفیت و عالی را برای همه مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود ارائه دهیم.

    بستن