ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵ Huangzhuangli, Guankou Town, Jimei District, Fujian Province, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : به عنوان یک تیم با نام تجاری حرفه ای مشهور است که یک راه حل تبلیغاتی و بازاریابی کامل برای مشتریان ما ارائه می دهد. مشتری متنوع ما شامل بسیاری از شرکت های پیشرو است و در نتیجه مراجعه و توصیه های بسیاری ، تجارت ما رشد و گسترش یافته است. دانش و تجربه گسترده ما به ایجاد راه حلی برای نیازهای دقیق شما کمک می کند.>>> مکان <<<از سال ۲۰۱۱ در منطقه ویژه اقتصادی ، سرزمین اصلی چین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک تیم با نام تجاری حرفه ای مشهور است که یک راه حل تبلیغاتی و بازاریابی کامل برای مشتریان ما ارائه می دهد. مشتری متنوع ما شامل بسیاری از شرکت های پیشرو است و در نتیجه مراجعه و توصیه های بسیاری ، تجارت ما رشد و گسترش یافته است. دانش و تجربه گسترده ما به ایجاد راه حلی برای نیازهای دقیق شما کمک می کند.
    >>> مکان <<<
    از سال ۲۰۱۱ در منطقه ویژه اقتصادی ، سرزمین اصلی چین تأسیس شد تا نیازهای تولید کننده و مشتری بین المللی را بهتر برآورده سازد.
    >>> شعار <<<
    شعار ما ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با همه مشتریان است. ما فقط بر فروش فوری متمرکز نیستیم بلکه می خواهیم در دراز مدت برای مشتریان خود باشیم.
    >>> محصولات اصلی <<<
    محصولات اصلی ما عبارتند از (بند بند ، حلقه نشان ، نگهدارنده نشان و غیره) ، زیرسیگاری های جیبی ، هدایای فلزی سفارش داده شده و سایر محصولات تبلیغاتی.
    >>> محصولات سفارش داده شده <<< پیشاپیش
    ساختن برند در جو خرده فروشی امروز یک امر اساسی است. هرچه کسب و کار یا خدمات شما بیشتر شناخته شود ، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان باور کنند آنچه شما ارائه می دهید دقیقاً همان چیزی است که آنها نیاز دارند. شما باید قابل مشاهده باشید ، باید منحصر به فرد باشید ، برای انجام ایده های خود به یک تیم حرفه ای نیاز دارید. ما در طیف گسترده ای از محصولات پیش سفارش را ارائه می دهیم. اگر محصول مورد نظر ندارید که بخواهید آن را بخرید ، لطفاً برای مرور محصولات آنلاین مفید ما ، روی وب سایت ما کلیک کنید. یا با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خاص خود یا جزئیات بیشتر درخواست کنید.
    >>> توجه داشته باشید <<< دریافت شده امروز
    ما به عنوان شریک شما در محصولات تبلیغاتی مارک دار ، متعهد به ارائه خدمات استثنایی به مشتری و ارزش بالایی هستیم. نام رشک انگیز ما از طریق یک سرویس موثر و سریع همراه با خدمات جامع مشتری ساخته شده است.
    لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. متشکرم!

    بستن