ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۱۳۰۷ Tower ۳ Shangdong Business Centre, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : تاریخ مابه عنوان یک ارائه دهنده حرفه ای بسته بندی شیشه ، سلف ما یک شرکت دولتی بود که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد ، و تجارت بین المللی را در سال ۲۰۰۴ نصب کرد. با توسعه بیشتر تجارت جهانی ، ما یک شرکت واردات و صادرات حرفه ای در در سال ۲۰۰۹ ایجاد کردیم که مسئول بطری های شیشه ای ، شیشه های شیشه و تجارت صادرات ظروف شیشه ای کاملاً مسئول است.ماموریت ماما متعهد به ارائه طیف گسترده ای از راه حل های بسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاریخ ما
    به عنوان یک ارائه دهنده حرفه ای بسته بندی شیشه ، سلف ما یک شرکت دولتی بود که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد ، و تجارت بین المللی را در سال ۲۰۰۴ نصب کرد. با توسعه بیشتر تجارت جهانی ، ما یک شرکت واردات و صادرات حرفه ای در در سال ۲۰۰۹ ایجاد کردیم که مسئول بطری های شیشه ای ، شیشه های شیشه و تجارت صادرات ظروف شیشه ای کاملاً مسئول است.
    ماموریت ما
    ما متعهد به ارائه طیف گسترده ای از راه حل های بسته بندی شیشه برای مواد غذایی ، نوشیدنی ها ، ، داروها و مواد آرایشی به مشتریان خود هستیم. به مشتریان خود کمک کنید تا پروژه ها را به اتمام برسانند و از طریق طراحی ، ساخت ، تهیه و حمل و نقل به موقع ارزش آفرینی کنند.
    تیم ما
    ما مشتاق هستیم ، با استفاده از دانش حرفه ای ، زنجیره تأمین کارآمد و روحیه کار تیمی ، برای بهترین راه حل با مشتریان خود صادقانه همکاری می کنیم. شریک باشید و با هم رشد کنید.
    مارک ما
    ما امیدواریم که بطری های شیشه ای ، ظروف و ظروف شیشه ای ما لذت بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند و بتوانند سبک زندگی سالم تری ارائه دهند. عاشق شیشه ، زندگی بهتر.
    ایمن و پایدار
    به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست ، بطری ها و ظروف شیشه ای که به طور گسترده ای در انواع مواد غذایی ، نوشیدنی ها و و همچنین بسته بندی های دارویی و آرایشی استفاده می شود. مواد بسته بندی ایمن و سالم برای زندگی سالم مردم در سراسر جهان از اهمیت بسیاری برخوردار است. ما بر انتخاب و بازرسی مواد اولیه تولید تمرکز می کنیم تا از ترکیب شدن عناصر مضر در بطری ها و ظروف شیشه ای جلوگیری کنیم. در عین حال ، ما هر از چند گاهی بازرسی های تصادفی از محصولات نهایی انجام می دهیم یا آنها را برای آزمایش به سازمان های بازرسی شخص ثالث مشهور در سطح بین المللی ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که محصولات ما دارای برچسب ، سالم و ایمن هستند.

    بستن