ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huang Pu Road, Huang Pu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت صنعتی آلومی ، با مسئولیت محدود یک شرکت اختصاصی برای تجهیز و ارائه محصولات حرفه ای به پنج هتل شروع ، رستوران در سراسر جهان است. ما اهمیت زیادی را به کیفیت می دهیم و باعث می شویم که هر مشتری از محصولات و خدمات ما راضی باشد.ما در تهیه کتری برقی ، صفحه اتو ، اتو بخار ، سشوار ، صندوق امانات ، آینه بزرگ کننده ، سطل زباله ، مشعل اضطراری ، مقیاس توزین ، کالاهای چرمی ، قفسه چمدان ، چرخ توشه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی آلومی ، با مسئولیت محدود یک شرکت اختصاصی برای تجهیز و ارائه محصولات حرفه ای به پنج هتل شروع ، رستوران در سراسر جهان است. ما اهمیت زیادی را به کیفیت می دهیم و باعث می شویم که هر مشتری از محصولات و خدمات ما راضی باشد.
    ما در تهیه کتری برقی ، صفحه اتو ، اتو بخار ، سشوار ، صندوق امانات ، آینه بزرگ کننده ، سطل زباله ، مشعل اضطراری ، مقیاس توزین ، کالاهای چرمی ، قفسه چمدان ، چرخ توشه ، ساعت زنگ دار ، ایستگاه اتصال ، اتاق مهمان هتل محصولات و محصولات یکبار مصرف برای فضای حمام.
    ما "کمال ساختن ، ساختن ابهام" را به عنوان راهنما ، "راه اندازی شرکت اولویت دار با کیفیت ، ضرب و شتم برای دستاوردهای سطح اول" به عنوان ایده ، "ارائه خدمات شوالیه برای مشتریان" به عنوان یک دستورالعمل قوی و نازک در نظر می گیریم.
    ما به تعهد ، پاسخگویی ، حرفه ای بودن و تعالی در خدمات با مشتریان خود اعتقاد داریم و آنها را در انجام کار در دستگاه ، احترام و ارزش گذاری برای هر یک از اعضای شرکت ما ، اعتماد به ظرفیت توسعه و تامین کنندگان محصولات و خدمات ادغام می کنیم. با ایده های ما شناخته شده است

    بستن