ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm. ۳۰۳, Block A, Jin Tai Teng Da Office Bldg, No. ۴, Dong Tu Cheng Rd, Chao Yang District, Beijing ۱۰۰۰۱۳, China
  • درباره ما : شرکت بین المللی پکن ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. تولید کننده و توزیع کننده حرفه ای اهداف سخت افزاری لوازم خانگی از ابتدا. این شرکت از طریق سرمایه گذاری مشترک و همکاری با تولیدکنندگان لوازم خانگی و کارخانه های تولیدکننده در استان های جنوبی و شرقی چین ، تجارت خود را از سیم ماتل تا لوازم خانگی از جنس استنلس استیل توسعه داده است.با بیش از ۴۰۰۰۰۰ متر مربع کارخانه و ۳۰۰۰ کارمند و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بین المللی پکن ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. تولید کننده و توزیع کننده حرفه ای اهداف سخت افزاری لوازم خانگی از ابتدا. این شرکت از طریق سرمایه گذاری مشترک و همکاری با تولیدکنندگان لوازم خانگی و کارخانه های تولیدکننده در استان های جنوبی و شرقی چین ، تجارت خود را از سیم ماتل تا لوازم خانگی از جنس استنلس استیل توسعه داده است.
    با بیش از ۴۰۰۰۰۰ متر مربع کارخانه و ۳۰۰۰ کارمند و تجهیزات پیشرفته ، خط تولید مناسب مطابقت دارد ، سود ارزان تر از فولاد ضد زنگ ، مش سیم و مواد ارزان تر ، و همچنین کارگران و تکنسین های ماهر ، تولید سالانه \$ ۶۵ میلیون ، با پرس پرس و جعل ظرفیت تولید ۲۰۰۰۰ قطعه پانل اجاق گاز و تابه مشبک ، ۰.۵ میلیون قطعه سیم کوره سیم فلزی ، ۵۰۰۰۰ مجموعه شبکه قابل حمل گاز و یک میلیون شبکه فوری و یکبار مصرف ، ۱.۵ میلیون قطعه سیخ و ۱ میلیون مهار سیلیکون.
    با استفاده از موقعیت مناسب کارخانه های تولید مشترک ، که محل تولید مواد اولیه و قطعات یدکی و همچنین پایگاه پردازش منطقه ای و منطقه نزدیک آن است ، نزدیک بودن به بندرهای بزرگ شانگهای و شنژن ، بازارهای بین المللی شرکت تبدیل شدن به محصولات با کیفیت تر با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و تحویل کارآمد برجسته است.
    به شبکه های یکبار مصرف تولید شده توسط انجمن صنفی ، گواهینامه های و اعطا شده است ، محصولات مینای چدن از استاندارد تماس ایمنی مواد غذایی با گواهینامه های عبور کرده اند ، محصولات سبد روکش شده کروم تا ۵۰ ساعت ضد مقاومت است تست خوردگی. این شرکت با داشتن سیستم کنترل کیفیت دقیق محصول ، فناوری طراحی ، خدمات لجستیکی و بازرگانی بین المللی با بازده بالا ، شهرت بسیار خوبی در بین مشتریان جهانی و بازارهای با ثبات خارج از کشور از جمله ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، ایتالیا ، سوئد ، دانمارک ، مکزیک ، آرژانتین ، شیلی و غیره
    کلیه کالاها در ۵۵ کشور از جمله بازار کشورهای اروپای جنوبی ، آمریکای شمالی و جنوبی ، شرقی و آسیایی به فروش می رسند. ما همچنین نمایندگی ها و شعبه های فروش را در آرژانتین و انگلیس ایجاد کردیم تا در هزینه ها صرفه جویی کرده و خدمات کارآمدی را به مشتریان محلی ارائه دهیم.
    این کارخانه با هدف حفظ کیفیت ، مونتاژ خط مونتاژ از ایالات متحده آمریکا ، خط تولید کف اتوماتیک نیمه اتوماتیک از ایتالیا ، خط اتوماتیک نقاشی و پوشش بالا و خط بازرسی کیفیت دیجیتال از ایالات متحده آمریکا بود. با داشتن سیستم کنترل کیفیت کامل و سیستم مدیریت کامل ، به کارخانه ها و تولیدات ما گواهینامه اعطا شده است. ۲۰۰۰ ، تأیید .
    این شرکت اکنون با هدف تهیه وسایل آشپزخانه برای زندگی سالم ، تجارت خود را بیشتر در زمینه لوازم خانگی متمرکز کرده است. این شرکت با پشتیبانی از بسیاری از مزایای رقابتی ، مانند همیشه ، ارائه بهترین کیفیت و بهترین خدمات به مشتریان و تقسیم منافع متقابل را با شرکا دارد.

    بستن
محصولات
قاب فلزی برای BBQ فوری/Soporte
توری های باربیکیو میناکاری شده و تابه گریل/پلاتو د پاریلاس
توری های باربیکیو میناکاری شده و تابه گریل/پلاتو د پاریلاس
ساپورت چدنی و رنده/رجیلار پاریلا
ساپورت چدنی و رنده/رجیلار پاریلا
سبدهای کبابی کباب پز / Rejilla Asadara
سبدهای کبابی کباب پز / Rejilla Asadara
سبدهای فلزی / asadera de la Aparador
کباب پز BBQ جدید طراحی شده/parrilla y congelar
کباب پز BBQ جدید طراحی شده/parrilla y congelar
کباب پزهای یکبار مصرف باربیکیو / جداشدنی آسادور
کباب پزهای یکبار مصرف باربیکیو / جداشدنی آسادور