ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰f, Hongcheng Financial Center, North Stadium, Beijing Rd, Zibo, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت، آموزشی ویبولیتین ، یک تامین کننده حرفه ای لوازم خانگی به ویژه در لیوان های قهوه چینی و ظروف شیشه ای برای استفاده در آشپزخانه است.شرکت ما در زیبو ، قسمت مرکزی استان شاندونگ ، فقط ۲۵۰ کیلومتر با کانال چینگدائو واقع شده است. در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد ، اکنون ما به یکی از صادرکنندگان برجسته در این زمینه تبدیل شده ایم ، با ۱ ، دفتر ۶۰۰ متر مربع ، بیش از ۳۰ مشاور تجاری ، گردش مالی سالانه ۵-۱۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت، آموزشی ویبولیتین ، یک تامین کننده حرفه ای لوازم خانگی به ویژه در لیوان های قهوه چینی و ظروف شیشه ای برای استفاده در آشپزخانه است.
    شرکت ما در زیبو ، قسمت مرکزی استان شاندونگ ، فقط ۲۵۰ کیلومتر با کانال چینگدائو واقع شده است. در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد ، اکنون ما به یکی از صادرکنندگان برجسته در این زمینه تبدیل شده ایم ، با ۱ ، دفتر ۶۰۰ متر مربع ، بیش از ۳۰ مشاور تجاری ، گردش مالی سالانه ۵-۱۰ میلیون دلار و خط تولید ۵۰ ، لیوان ظرفیت سرامیک بیش از & ۳۰۰ ، ظروف شیشه ای در روز است ، تولید ۱۰۰٪ برای بازارهای خارج از کشور است. در مناطق حومه ای ، ، چندین کارخانه تولید ظروف چینی و شیشه را برای تولید سفارشات خارج از کشور به اشتراک می گذارد.
    در برابر رقابت شدید این سالها ، رقبای زیادی را پیدا کرده ایم که برای برنده شدن سفارشات معمولاً زیر قیمت را ارائه می دهند ، در حالی که محموله هایی با کیفیت پایین ارائه می دهند ، مشتریان خود را از دست می دهند و سفارش های تکراری احتمالی را ارائه می دهند. مفهوم همیشه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب و رقابتی و سیستم مدیریت عالی را کنترل می کند تا بتواند حمل و نقل را به منظور دستیابی به سفارشات بیشتر تکرار کند. با بیش از ۲۳ سال تجربه در این زمینه و با رعایت تمام این اصول ، ما در حال نصب کانال های فروش جامع تر و بیشتری هستیم و بسیاری از مشتریان مایلند سفارشات تکراری را با به جای دیگران انجام دهند تا از هرگونه مشکلی در کسب و کار جلوگیری کنند ، ناشی از کنترل کیفیت پایین.
    با استفاده از تکنسین ها و طراحان ماهر در کارخانه های خود ، ما انواع مختلفی از سرامیک و ظروف شیشه ای با کاربرد روزانه را در صنایع دستی و درجه یک باز کردیم. ماگ ، بشقاب ، زنگ فیلتر و ظروف شیشه ای تزئینی ، ظروف ، زنگ فیلترهای رنگی و غیره ما همه ساخته شده در اتحادیه اروپا ، ایالات متحده و انگلستان است. بازارهای آمریکای جنوبی به دلیل فروش بسیار مدرن و رقابتی در بازارها ، به فروش می رسند و شهرت زیادی کسب می کنند.
    از نظر ارزش ها ، هر کارمند یک باور داشت: ، یک هدف برای تولید با کیفیت.
    همه ما معتقدیم که هیچ مشتری فهمی وجود ندارد ، فقط کالاهای ناقص وجود دارد. این اصل باعث می شود تولیدی که ما صادر می کنیم همیشه در بهترین کیفیت و همچنین با قیمت رقابتی باشد. علاوه بر این ، خدمات دقیق و تحویل به موقع نیز همراه است. همه اینها باعث شد به تامین کنندگان بیشتر و قابل اعتماد مشتری تبدیل شود.
    ما صمیمانه از مشتریانی که برای مذاکره می آیند استقبال می کنیم.

    بستن