ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Huzhou Huiang Biodegradable Plastic Products Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۲۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building No. ۱۱۵۵ Chengye Road, Huzhou City, Huzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : در تحقیق و ساخت مواد زیست تخریب پذیر و محصولات مرتبط شرکت می کند. ما به صنعت پلاستیک زیست تخریب پذیر متعهد هستیم ، تولید کنندگان و مصرف کنندگان پلاستیک را با قابل تجزیه ، رزین پلاستیکی و مشتقات مرتبط ، مانند کیسه های خرید ، کیسه های زباله ، فیلم شفاف ، ظروف یکبار مصرف ، ظروف کودک و غیره ارائه می دهیم. شرکت ما یک کارخانه حرفه ای است در نوشیدن کاه ، سرنگ و حباب تحقیق و توسعه ، تولید و فروش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در تحقیق و ساخت مواد زیست تخریب پذیر و محصولات مرتبط شرکت می کند. ما به صنعت پلاستیک زیست تخریب پذیر متعهد هستیم ، تولید کنندگان و مصرف کنندگان پلاستیک را با قابل تجزیه ، رزین پلاستیکی و مشتقات مرتبط ، مانند کیسه های خرید ، کیسه های زباله ، فیلم شفاف ، ظروف یکبار مصرف ، ظروف کودک و غیره ارائه می دهیم. شرکت ما یک کارخانه حرفه ای است در نوشیدن کاه ، سرنگ و حباب تحقیق و توسعه ، تولید و فروش شرکت محدود ، این شرکت دارای انواع خط تولید کاه بیش از ۸۰ ، تقریبا ۵۰۰۰ تن تولید سالانه انواع مختلف محصولات زیست تخریب پذیر ، محصولات عمدتا فروشگاه های عرضه و سوپرمارکت در پرونده های خانگی در گردش و گسترده ، برخی از مواردی هستند که از استفاده از م خرید مستقیم زنجیره تأمین در داخل و خارج از کشور پشتیبانی می کنند. در حال حاضر ، این یک تولید کننده محصول زیست تخریب پذیر با کیفیت خوب ، تنوع کامل ، محصولات نوآورانه قدرتمند و پوشش بازار گسترده در "رهبر قابل تولید بخش" جهانی است که شایسته نام است.
    تولید ما قبلاً با گواهینامه مکانیسم بازرسی ایمنی تماس با مواد غذایی در بلژیک و ایالات متحده ، آزمون صدور گواهینامه چهار ستاره را گذرانده است. با مطابقت داشته باشید. از همه مهمتر ، ما یک راه حل کامل برای مواد زیست تخریب پذیر ارائه می دهیم.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. شرکت ما با هدف "محاسبه از طبیعت ، بازگشت به طبیعت" ، رزین کاملاً قابل تجزیه و مشتقات آن را برای تولید کنندگان پلاستیک و مشتریان نهایی ارائه داد. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.

    بستن