ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۲۲, Block a, Yangzhou Innovation Center, Guangling New Town, Guangling District, Yangzhou
  • درباره ما : شرکت بازرگانی ، با مسئولیت محدود ، ما یک شرکت اجتماعی مستقر در چین هستیم که می خواهیم به جامعه کمک مثبت کنیم و به صورت محلی شروع به کار می کنیم. این وظیفه ماست که آلودگی زمین و اقیانوس خود را رایگان نگه داریم و از مادر طبیعت مراقبت کنیم. از آنجا که پلاستیک یکی از بزرگترین تهدیدهای محیط زیست ما است ، ما تصمیم گرفتیم گامی در جهت حذف استفاده از پلاستیک از زندگی خود برداریم. پلاستیک نه تنها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی ، با مسئولیت محدود ، ما یک شرکت اجتماعی مستقر در چین هستیم که می خواهیم به جامعه کمک مثبت کنیم و به صورت محلی شروع به کار می کنیم. این وظیفه ماست که آلودگی زمین و اقیانوس خود را رایگان نگه داریم و از مادر طبیعت مراقبت کنیم. از آنجا که پلاستیک یکی از بزرگترین تهدیدهای محیط زیست ما است ، ما تصمیم گرفتیم گامی در جهت حذف استفاده از پلاستیک از زندگی خود برداریم. پلاستیک نه تنها برای محیط زیست بلکه برای ما نیز مضر است. بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم موضعی اتخاذ کنیم و بخشی از راه حل با تبلیغ مردم برای تبدیل محصولات پلاستیکی به محصولات سازگار با محیط زیست باشیم.
    ما بیش از ۲۰ نوع محصول سازگار با محیط زیست ۱۰۰٪ زیست تخریب پذیر ، مانند مسواک بامبو ، مورد بامبو ، نگهدارنده مسواک بامبو ، برس مو بامبو ، نی بامبو ، ما و درخواست را بپذیرید. ما در ارائه خدمات سفارشی برای مشتریان آمازون و سیستم آنلاین ، فروشگاه های خرده فروشی و ارائه خدمات حرفه ای لجستیک و تحویل تخصص داریم.
    ما برای قدرت فناوری ، کیفیت پایدار ، تحویل به موقع و صادرات به ۳۰ کشور دیگر در ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، استرالیا ، دانمارک ، فرانسه ، اسلواکی ، آلمان ، لیتوانی و غیره اعتبار می گیریم.

    بستن
محصولات
مسواک برقی بامبو 100% سازگار با محیط زیست
پایه مسواک بامبو
مسواک برقی بامبو ارگانیک سازگار با محیط زیست
کوزه های شیشه ای مربعی با درب بامبوی طبیعی
ست شیشه ای
سینی گرد پیتزا کاج دسته چوبی
نی کوکتل نوشیدنی بامبو 100%
نی نوشیدنی بامبو
کفگیر سیلیکونی کیک
سینی فولاد کربنی نچسب خانگی
فنجان قهوه بامبو
ست کارد و چنگال چوبی یکبار مصرف