ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Qinjing Road ۵۵-۱, Xinfu District, Fushun, Liaoning, China
  • درباره ما : خوشحالم که شما را ملاقات کردم دوست من ، با تشکر برای بازدید از وب سایت ما. در ۲۰ سال تجربه کار با سیستم آزمایش فرآورده های نفتی ، ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی برای شما مهم است. کارخانه ما می تواند برای من و شما سفارشی شود ، فکر می کنم چیزی جالب است. عمدتا در واحدهای آزمایش مش فرآورده های نفتی.شرکت ما در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است ، شرکت فناوری ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده و صادر کننده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خوشحالم که شما را ملاقات کردم دوست من ، با تشکر برای بازدید از وب سایت ما. در ۲۰ سال تجربه کار با سیستم آزمایش فرآورده های نفتی ، ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی برای شما مهم است. کارخانه ما می تواند برای من و شما سفارشی شود ، فکر می کنم چیزی جالب است. عمدتا در واحدهای آزمایش مش فرآورده های نفتی.
    شرکت ما در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است ، شرکت فناوری ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که بر طراحی ، توسعه و تولید تجهیزات نمونه برداری پتروشیمی تمرکز دارد. ما با دسترسی راحت به حمل و نقل در هستیم. همه محصولات ما با استانداردها و مقررات بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار قدردانی می شوند.
    با مساحت ۴۶۰۰ متر مربع ، بیش از ۳۰ کارمند استخدام می کنیم. تیم هایی را برای تحقیقات علمی ، طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات پس از فروش در نظر بگیرید.
    عمدتا در ابزار و لوازم تحلیلی پتروشیمی ، نقاط سیستم نمونه برداری حلقه ، سیلندر نمونه ، بطری نمونه برداری از محصول مایع نفتی ، بطری نمونه برداری از خط لوله ، بطری نمونه گیری گاز / مایع / جامد ، طناب های نمونه گیری آنتی استاتیک ، دریچه ها و اتصال ها. این محصولات عمدتاً در صنایع پتروشیمی ، دارویی ، آموزش ، آموزش ، تحقیق ، بازرسی مواد غذایی و سایر صنایع فعالیت می کنند.
    امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی ما در تمام مراحل طراحی و تولید ، ما را قادر می سازد رضایت مشتری را تضمین کنیم. علاوه بر این ، ما در بسیاری از کدها و استانداردهای اصلی تبحر کامل داریم. گواهینامه ها و ممیزی های داخلی توسط مقامات شناخته شده مانند تأیید می شوند. گواهینامه ما استانداردهای ما را در بازاری که کیفیت محصول و خدمات بالاترین اولویت را دارند تضمین می کند.
    (چراغ) ما در نظر داریم شماره ۱ انتخاب شما به عنوان یک تامین کننده نمونه پتروشیمی باشیم ، و ما را به عنوان "فروشگاه یکجا" برای پاسخگویی به نیازهای آزمایشگاهی شما شکل می دهیم.
    در نتیجه محصولات با کیفیت و خدمات برجسته مشتری ، ما یک شبکه فروش جهانی به دست آورده ایم که به فرانسه ، استرالیا ، آمریکا ، پاکستان ، ویتنام ، تایلند و هند رسیده است.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید و یا می خواهید سفارشی سفارش دهید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان در آینده نزدیک هستیم.

    بستن
محصولات
سیلندر نمونه دستی گازهای نفت مایع (LP).
سیلندر نمونه بدنه بدون درز دو سر با پوشش PTFE
سیلندر نمونه LPG 3000psi فشار بالا 316SS ASTM D1265
اتصالات لوله پانل های ابزار آزمایشگاهی با نخ NPT 1/4 اینچی
آداپتور اتصالات لوله از جنس استنلس استیل برای صلیب های T-Union زانوهای صاف
سیلندر انژکتور گاز مایع کروماتوگرافی گازی آزمایشگاهی برای نمونه برداری و آنالیز
مبدل حرارتی خنک کننده لوله کولر چینی که برای شما سفارشی شده است
نقاط سیستم های نمونه برداری حلقه بسته مایع و گاز سفارشی شده
سیستم های نمونه برداری بسته با سیلندر نمونه در عمده فروشی در چین
نمونه برنجی 1000 میلی لیتری برنجی دزد نفت بمب بیکن
نمونه‌بردار منطقه فولاد ضد زنگ ASTM D4057
طناب نمونه برداری ضد استاتیک فرآورده های نفتی مایع برای دزد نمونه گیری روغن