ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۰۲, Heren Building, No. ۶۲۵, Xinlian Road, Xixing Street, Binjiang District, Hangzhou City, Zhejiang Province, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : - ما شرکتی با کارخانه خود هستیم و بیش از ۵ سال در تولید فنجان های شیشه ای تخصص داریم. ما می توانیم بطری های شیشه ای ، بطری آب ورزشی ، بطری های تبلیغاتی ، بطری های و غیره را تهیه کنیم.- ما بیشتر و بیشتر مشتریان جهانی را می مکیم. و ما تجربه غنی در پردازش داریم و می توانیم بهترین راه حل ها را با توجه به نیاز مشتری خود ارائه دهیم.- ما تلاش کرده ایم تا نوآوری و کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    - ما شرکتی با کارخانه خود هستیم و بیش از ۵ سال در تولید فنجان های شیشه ای تخصص داریم. ما می توانیم بطری های شیشه ای ، بطری آب ورزشی ، بطری های تبلیغاتی ، بطری های و غیره را تهیه کنیم.
    - ما بیشتر و بیشتر مشتریان جهانی را می مکیم. و ما تجربه غنی در پردازش داریم و می توانیم بهترین راه حل ها را با توجه به نیاز مشتری خود ارائه دهیم.
    - ما تلاش کرده ایم تا نوآوری و کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و خدمات درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    - برای تماس با ما و بازدید از دفتر یا کارخانه ما خوش آمدید. ما آماده ارائه محصولات با کیفیت و خدمات حرفه ای هستیم. امیدوارم فرصت خوبی برای همکاری با شما داشته باشید.

    بستن
محصولات
بطری شیشه ای درب کریستالی COY-17001
COY-17002 طناب آویزان سفارشی سیلیکونی آستین رنگی بطری آب شیشه ای بوروسیلیکات با تزریق چای
لیوان درب بامبو
بطری شیشه ای سنگ های قیمتی
کاسه سیلیکونی
بطری دو جداره