ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangmen Guanqiang Hardware Plastic Products Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۲۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Blockb, Building۱, No. ۳۸۸, Xihuan Road, Pengjiang District, Jiangmen City
  • درباره ما : شرکت پلاستیکی سخت افزار ، با مسئولیت محدود یک شرکت کامل بوده و تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش را ادغام می کند. ما کارخانه خود را داریم و ۶۰۰۰ متر مربع مساحت داریم. شرکت ما دارای تیم های حرفه ای ، تجهیزات پیشرفته ، تحقیق و توسعه خلاق و ظرفیت تولید کارآمد ، طیف گسترده ای از محصولات هتل و رستوران و یک سیستم خدمات فروش همه جانبه را ارائه می دهد. ما بر روی طراحی ، تحقیق و توسعه محصول ، تولید و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پلاستیکی سخت افزار ، با مسئولیت محدود یک شرکت کامل بوده و تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش را ادغام می کند. ما کارخانه خود را داریم و ۶۰۰۰ متر مربع مساحت داریم. شرکت ما دارای تیم های حرفه ای ، تجهیزات پیشرفته ، تحقیق و توسعه خلاق و ظرفیت تولید کارآمد ، طیف گسترده ای از محصولات هتل و رستوران و یک سیستم خدمات فروش همه جانبه را ارائه می دهد. ما بر روی طراحی ، تحقیق و توسعه محصول ، تولید و بازاریابی تمرکز داریم. همچنین در ارائه خدمات کامل و کالاهای با کیفیت بالا به مشتریان ما.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.

    بستن