ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱-۷۱۵#, Shanghai Square, Huiquan Road, Economic and Technological Development Zone, Lianyungang, Jiangsu China.
  • درباره ما : او نه تنها در مورد بلکه در مورد تیم ما ، شرکای چین و شبکه مشترک ما نیز هست. با هم نه تنها سالها تجربه داریم ، بلکه اعتماد متقابل نیز ایجاد کرده ایم. اعتمادی که طی سالهای گذشته خود را به اثبات رسانده است. تیم و شبکه در خدمت شما هستند. شرکت بازرگانی بین المللی ، آموزشی ویبولیتین بیش از ۱۰ سال تجربه در مدیریت محصول شیشه ، نظارت بر فرایند تولید و به طور کلی صادرات به سراسر جهان دارند. تجربه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    او نه تنها در مورد بلکه در مورد تیم ما ، شرکای چین و شبکه مشترک ما نیز هست. با هم نه تنها سالها تجربه داریم ، بلکه اعتماد متقابل نیز ایجاد کرده ایم. اعتمادی که طی سالهای گذشته خود را به اثبات رسانده است. تیم و شبکه در خدمت شما هستند.
    شرکت بازرگانی بین المللی ، آموزشی ویبولیتین بیش از ۱۰ سال تجربه در مدیریت محصول شیشه ، نظارت بر فرایند تولید و به طور کلی صادرات به سراسر جهان دارند. تجربه ما نه تنها شامل مشکلات قانونی و حقوقی است ، بلکه شامل انطباق اجتماعی و شرایط کار نیز می باشد. ما همچنین در زمینه طراحی خلاقانه از مشتریان خود پشتیبانی می کنیم. این محصولات شیشه ای شامل: بسته بندی ظروف شیشه ای ، بسته بندی بطری های شیشه ای ، وسایل آشامیدنی شیشه ای ، تزئینات شیشه ای ، شیشه های شیشه ای ، گلدان شیشه ای ، بطری شیشه ای ، شیشه های بوروسیلیکات بلند ، نوشیدنی شیشه ای.
    در طول سالها ما شبکه ای از شرکای چینی ایجاد کرده ایم که در صورت نیاز به تخصص در زمینه های مختلف مانند سیلیکون ذوب مواد معدنی ، فلز سیلیکون ، تجهیزات ورزشی ، بطری پلاستیکی از ما حمایت می کنند. به عنوان مثال ایده های طراحی ، نیازهای ویژه مواد بسته بندی ، تدارکات خدمات ، انواع حمل و نقل.
    بسیاری از کارخانه های معتبر محصولات شیشه ، کلاه ، سم پاش ، جعبه کاغذ / کارخانه های کارتن در زمینه های تخصصی خود با ما همکاری می کنند. کارخانه هایی که سالها با آنها کار کرده ایم. برای این کار ما بسیاری از کارخانه های حرفه ای را شناختیم که هرکدام تخصص خاص خود را دارند. کارخانه هایی که استانداردهای بالای کیفیت ، مسئولیت اجتماعی را حفظ می کنند و به قول های خود عمل می کنند. به منظور حفظ درک متقابل ، ما همچنین مرتباً از این کارخانه ها بازدید می کنیم.
    با داشتن یک تیم کامل از مدیریت تولید ، طراحی ، فروش ، خدمات پس از فروش ، به منظور رضایت از مشتریان و تامین کنندگان خود ، ما باید یک رابطه تجاری طولانی مدت بر اساس منافع متقابل داشته باشیم.
    آیا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات ما می خواهید ، با ما تماس بگیرید و ما در خدمت شما هستیم.

    بستن
محصولات
بطری شیشه ای شیر نوع مربعی
بطری شیشه ای آب
بطری سوئینگ شیشه ای آب/قهوه/شیر/شربت سس زیتون
بطری شیشه ای نوشیدنی آبمیوه 1 لیتری (1000 میلی لیتر) بطری شیشه ای با کیفیت بالا برای استفاده روزانه
شیشه نگهداری ظروف آشپزخانه مربا/حبوبات/شکر/قهوه/چای ظروف غذا با مهره هرمتیک بالا و درپوش شیشه ای
منبع آبمیوه شیشه ای با کیفیت بالا با پایه فلزی
فروش عمده بطری های روغن زیتون شیشه ای گرد با درپوش فلزی/پلاستیکی
شیشه های مربای عسلی ترشی جات کنسرو غذا با درب شطرنجی فلزی
چاپ سفارشی لوگو روی بطری آب با جنس استیل ضد زنگ با قیمت عالی
بطری آب شیشه ای نشکن مقاوم در برابر حرارت با کیفیت بالا
بطری آب پلاستیکی ورزشی ورزشی لوگوی سفارشی بدنسازی
بطری آب پلاستیکی 1000 میلی لیتری با فیلتر