ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Mamiao Commuity, Mamiao Town, Huning County, Anqing, , Anhui, China
  • درباره ما : تولید حرفه ای محصولات کاغذی یکبار مصرف و از طریق صدور گواهینامه ملی این شرکت است. ما مطابق با کیفیت ، نوآوری ، اتحاد ، ایده مدیریت کارآفرینانه هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای هر مشتری را برآورده کنیم.ما وارد فنجان کاغذی می شویم ، تمام فنجان کاغذی خمیر کاغذ چوب را تولید می کنیم ، استحکام سطح کاغذ نفیس است و احساس خوب است. از آنجا که محصولات ما از نظر کیفیت بسیار عالی و از نظر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید حرفه ای محصولات کاغذی یکبار مصرف و از طریق صدور گواهینامه ملی این شرکت است. ما مطابق با کیفیت ، نوآوری ، اتحاد ، ایده مدیریت کارآفرینانه هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای هر مشتری را برآورده کنیم.
    ما وارد فنجان کاغذی می شویم ، تمام فنجان کاغذی خمیر کاغذ چوب را تولید می کنیم ، استحکام سطح کاغذ نفیس است و احساس خوب است. از آنجا که محصولات ما از نظر کیفیت بسیار عالی و از نظر قیمت مناسب هستند ، مشاغل بیشتر و بیشتری تصمیم به همکاری با ما می گیرند. علاوه بر این ، ما یک تیم تولیدی قوی داریم که نقش مهمی در توسعه شرکت دارد و معتقدیم شما عزم ما را باور خواهید کرد. به عنوان مدیریت تولید ، شرکت ما مدیریت کل تولید را برای اطمینان از سلامت و کیفیت محصولات پیاده سازی می کند.
    ما مشتاقانه منتظر بازدید شما ، تحقیق و مذاکره در مورد تجارت هستیم.

    بستن