ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۰. Yinbai Road. East-West Lake District, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : شرکت چاپ و چاپ پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید محصولات یکبار مصرف ، کاغذ و پلاستیک است که برای سرو غذا و نوشیدنی با تجربه غنی در تولید استفاده می شود. در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری فرودگاه ووهان در منطقه دریای شرقی-غربی در ووهان ، پایتخت در مرکز چین واقع شده است.کارخانه ما دارای بیش از یکصد تجهیزات پیشرفته و خطوط تولید در نیازها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت چاپ و چاپ پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید محصولات یکبار مصرف ، کاغذ و پلاستیک است که برای سرو غذا و نوشیدنی با تجربه غنی در تولید استفاده می شود. در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری فرودگاه ووهان در منطقه دریای شرقی-غربی در ووهان ، پایتخت در مرکز چین واقع شده است.
    کارخانه ما دارای بیش از یکصد تجهیزات پیشرفته و خطوط تولید در نیازهای مختلف ، و یک مجموعه کامل از واحد تست و کالیبراسیون و همچنین فن آوری حرفه ای است ، در همین حال گروهی از کارکنان بسیار ماهر با ما هستند. ما جدیدترین تجهیزات چاپی ۸ رنگ با سرعت بالا و دستگاه قالب گیری لیوان کاغذی یکبار مصرف پرسرعت را معرفی کرده ایم که می تواند لیوان های کاغذی از وزن با ضخامت های مختلف تولید کند تولید روزانه ما ۹۰۰۰۰۰ ورق کاغذ و ۸۶۰۰۰۰ قطعه پلاستیکی است که شامل انواع کالاهای موجود در بازار مانند زنگ فیلتر کاغذ ، لیوان بستنی ، سطل ذرت بو داده ، لیوان کاغذی دو جداره و لیوان کاغذ دیواری فر دار و غیره.
    با محصولات با کیفیت بالا ، بازده بالا ، عملکرد تحویل به موقع برجسته و خدمات متبحر قبل و بعد از فروش ، ما به نفع مشتری داخلی و خارجی هستیم. ما نه تنها محصولات محبوب خود را در داخل کشور حفظ می کنیم ، بلکه آنها را به ایالات متحده ، اروپا ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و. می فروشیم. بازار. سال گذشته ارزش تولید سالانه ما به بیش از ۹۸ میلیون یوان رسیده است.
    تاکنون مشتریان ما علاوه بر شمال شرقی چین در سراسر شهرهای بزرگ خاورمیانه و غرب حضور دارند. تقریباً همه شهرهای بزرگ چین را تحت پوشش خود قرار داده است.
    ما تجارت تجارت خارجی خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کردیم. با تلاش بی وقفه خود در انفجار بازار جهانی ، صادرات ما در سال ۲۰۱۵ به ۱،۸۰۰،۰۰۰ دلار ، در سال ۲۰۱۶ به رسیده بود و انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ ۲.۸ میلیون دلار باشد. در حال حاضر ، محصولات ما ۲۵ درصد سهام بازار هنگ کنگ را شامل می شود که شامل ۵۰۰ شرکت جهانی ثروت است.
    ما به اصل "کیفیت اول ، مشتری برتر." "تمام وقت ، و تمام تلاش خود را می کنیم تا گسترده ترین مشتریان را با محصولات درجه یک ، قیمت مناسب و خدمات عالی ارائه دهیم.

    بستن