ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : E۴۰۵, Guangzhou Fangcun, International Hotel Supplies Mall, No. ۶۳, Zijin Road, Liwan District, China Post Code: ۵۱۰۰۰۰, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگژو ، ما یک شرکت بین المللی هستیم که به ارائه محصولات راحتی هتل به مشتریان می پردازیم و در حال تبدیل شدن به کارخانه پیشرو هتل در چین هستیم.بیش از ۲۷ سال کاربرد در چین ، ما محصولات با کیفیت را به صنایع معتبر بین المللی هتل ، هواپیمایی ، مهمان نوازی و مراقبت شخصی ارائه می دهیم. ما یکی از مشهورترین تامین کننده راحتی هتل در آسیا و اقیانوسیه هستیم. ما تلاش می کنیم کیفیت محصولات را بهبود ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو ، ما یک شرکت بین المللی هستیم که به ارائه محصولات راحتی هتل به مشتریان می پردازیم و در حال تبدیل شدن به کارخانه پیشرو هتل در چین هستیم.
    بیش از ۲۷ سال کاربرد در چین ، ما محصولات با کیفیت را به صنایع معتبر بین المللی هتل ، هواپیمایی ، مهمان نوازی و مراقبت شخصی ارائه می دهیم. ما یکی از مشهورترین تامین کننده راحتی هتل در آسیا و اقیانوسیه هستیم. ما تلاش می کنیم کیفیت محصولات را بهبود بخشیده و موقعیت را به عنوان یک تامین کننده کالای راحتی یکپارچه و یکپارچه تقویت کنیم.
    شبکه اطلاعات فروش ما در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه از جمله دفتر مرکزی ما در گوانگژو و شعب اضافی در نانچانگ ، شنژن ، پکن ، شانگهای ، شیان ، چینگ هوانگدائو ، هانگژو و شبکه گسترده تدارکات گسترش یافته است. گوانگژو دونیشان شرکت محدود همچنان تلاش زیادی برای حفظ روابط تجاری ما انجام می دهد و همیشه از فرصت های جدید کسب و کار استقبال می کند ، در حالی که کیفیت و خدمات بالاتری را به مشتریان خود ارائه می دهد ، و تلاش می کند تا روش های ابتکاری بیشتری را برای خدمات بهتر به مشتریان خود پیدا کند. مرکز اصلی تولید ما در ؛ متشکل از بیش از ۵۰۰۰۰۰ فوت مربع ، اکثریت محصولات را تولید می کند و یک آزمایشگاه پیچیده شیمیایی و میکروبیولوژیکی را تشکیل می دهد که مسئول فرمولاسیون محصول و آزمایش برای مطابقت و اطمینان از کیفیت محصولات ما است. آزمایشگاه ما به خوبی با تجهیزات درجه یک از آلمان و ژاپن مانند طیف مادون قرمز ، کروماتوگرافی گازی ، کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا و موارد دیگر مجهز است.
    ما بر این باوریم که ارائه محصولات رفاهی سازگار با محیط زیست ، علاقه و مسئولیت اجتماعی رو به رشد در تولید آب و هوا را تأمین می کند. ما فراتر از این فکر می کنیم و افزودنیهای قابل تجزیه را به محصولات خود مانند ، مواد و غیره اعمال می کنیم که آسیب کمتری دارند و در خاکریز سریعتر کاهش می یابند. این تعهد ما در ارائه محصولات ایمن را نشان می دهد و باعث افزایش تصویر شرکتی یک شرکت از خود ، مشتریان و گروه های کاربر نهایی می شود.
    تیم و کارکنان مدیریت متعهد ، باتجربه و دارایی در گروه بهترین خدمات و تجربه را به شما ارائه می دهند!

    بستن