ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹f, No. ۴۵ East Zhongshan Road, Zhenjiang, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت ، با مسئولیت محدود ، تاسیس در سال ۱۹۹۲ ، یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در اتصال دهنده ها و لوازم جانبی مبلمان ، لوازم حمام ، زنجیر و اتصالات ، کوره های و ابزارهای و آشپزی در فضای باز ، در چین است. با بیش از ده سال تجربه ساخت و صادرات محصولات خود به بیش از بیست کشور مانند اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و آمریکای جنوبی ، ما به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا ، قیمت من ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، با مسئولیت محدود ، تاسیس در سال ۱۹۹۲ ، یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در اتصال دهنده ها و لوازم جانبی مبلمان ، لوازم حمام ، زنجیر و اتصالات ، کوره های و ابزارهای و آشپزی در فضای باز ، در چین است. با بیش از ده سال تجربه ساخت و صادرات محصولات خود به بیش از بیست کشور مانند اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و آمریکای جنوبی ، ما به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم.
    گواهینامه و محصولات ما گواهینامه را تأیید کرده اند.
    اکنون به دنبال شرکای بلند مدت استراتژیک در سراسر جهان است تا بتواند سهام بازار جهانی خود را بیشتر توسعه دهد. اگر به شرکت و مجموعه محصولات ما علاقه مند هستید ، سیستم های دقیق مدیریت و نیازهای شما را برآورده می کنند و اعتبار ، کارایی و نوآوری ما شک و تردید شما را برطرف می کند.
    ما همیشه معتقدیم که موفقیت و خدمات مشتری ما از کیفیت قابل اعتماد محصولات ما ناشی می شود و کیفیت قابل اطمینان از سیستم های مدیریت دقیق و کیفیت حاصل می شود.
    اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت ما دریافت کنید ، از شما بازدید می شود.

    بستن