ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۰۳,Yongbang Building,Middle #۱۸۸ Taian RD, Yinzhou, Ningbo, China
  • درباره ما : شرکت ، در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است که در نینگبو ، چین واقع شده است. پس از یک سال ، مسواک بامبو راه اندازی شد ، اما ویلست از سال ۲۰۰۸ در تجارت صادرات فعالیت داشت. و تیم ما با تجربه صادرات حرفه ای زیادی دارد.در طول ۵ سال کار سخت ، محصولات ما کشورهای مختلف صادراتی بوده اند و بازار اصلی ما در کشورهای ایالات متحده ، کشورهای اروپایی ، استرالیا ، نیوزیلند ، آمریکای جنوبی است. و با عوامل در آلمان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است که در نینگبو ، چین واقع شده است. پس از یک سال ، مسواک بامبو راه اندازی شد ، اما ویلست از سال ۲۰۰۸ در تجارت صادرات فعالیت داشت. و تیم ما با تجربه صادرات حرفه ای زیادی دارد.
    در طول ۵ سال کار سخت ، محصولات ما کشورهای مختلف صادراتی بوده اند و بازار اصلی ما در کشورهای ایالات متحده ، کشورهای اروپایی ، استرالیا ، نیوزیلند ، آمریکای جنوبی است. و با عوامل در آلمان ، آرژانتین ، مکزیک ، کشورهای ایالات متحده است.
    از ابتدا ، ما با فروش ۱۰۰۰۰ قطعه در سال مسواک بامبو شروع می کنیم و اکنون به قطعه در سال تبدیل می شویم. ایده آل ما این است که اجازه دهیم افراد بیشتری با پروژه زباله صفر همراه شوند و از محصولات بامبو زندگی خود استفاده کنند.
    همه می دانند که پلاستیک تأثیر مخربی بر محیط زیست دارد. ما مأموریت داریم محصولات رایگان پلاستیکی یا تقریباً پلاستیکی تهیه کنیم یا به مردم کمک کنیم ردپای پلاستیکی خود را کاهش دهند. علاوه بر مسواک ، ما محصولات اطراف بامبو (مانند ظروف بامبو ، نگهدارنده مسواک بامبو ، کاه بامبو و غیره) را نیز تولید و فروش می کنیم. همه استاندارد را گذرانده اند!
    تیم بامبو را می خواهیم که نه تنها محصولات را به فروش می رساند ، بلکه ما هر ساله در حال تولید برخی موارد جدید هستیم. همه محصولات با بسته بندی سازگار با محیط زیست هستند ، ایده کاهش آلودگی برای زمین است! ما شما را تشویق می کنیم که برای یک زندگی پایدارتر تغییر ایجاد کنید.
    در آینده از پرسش مهربانانه خود استقبال می کنیم!

    بستن
محصولات
ست کارد و چنگال مسافرتی قابل استفاده مجدد بامبو را با کیسه سفارشی کنید
مسواک ارزان هتل هتلی بامبو بامبو برای کودکان
جای ظرف صابون چوب بامبو با کیفیت بالا برای حمام دوش
ست مسافرتی 8 عددی بامبو برای خانواده با لوله مسواک تمیزکننده نخ دندان
ترازو آشپزخانه بامبو قاشق بامبو
لوله بامبو قابل تنظیم سازگار با محیط زیست برای بسته
فروش داغ برس تمیز کردن حمام برس حمام سیاه با دسته بلند
عینک آفتابی چوبی بامبو مد جدید 2020