ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۱۱, Suhong Zhong Rd. ۲۲۵, Suzhou Industrial Park, Suzhou ۲۱۵۰۰۰, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : ما یک تولید کننده و تامین کننده حرفه ای ظروف غذاخوری و مواد غذایی سازگار با محیط زیست ، مانند بشقاب ، زنگ فیلتر ، ظروف ، کارد و چنگال و غیره هستیم. اگر این فناوری پیشرفت کند ، می توانیم راه حل های مناسب و ارزانتری را به مشتریان خود ارائه دهیم. برای یک سیاره سبز به ما بپیوندید!انتخاب بزرگ ظروفشرکت کارد و چنگال آموزشی ویبولیتین بزرگترین تولید کننده و تأمین کننده ظروف یکبار مصرف سازگار با م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک تولید کننده و تامین کننده حرفه ای ظروف غذاخوری و مواد غذایی سازگار با محیط زیست ، مانند بشقاب ، زنگ فیلتر ، ظروف ، کارد و چنگال و غیره هستیم. اگر این فناوری پیشرفت کند ، می توانیم راه حل های مناسب و ارزانتری را به مشتریان خود ارائه دهیم. برای یک سیاره سبز به ما بپیوندید!
    انتخاب بزرگ ظروف
    شرکت کارد و چنگال آموزشی ویبولیتین بزرگترین تولید کننده و تأمین کننده ظروف یکبار مصرف سازگار با محیط زیست ، بسته بندی مواد غذایی و محصولات بسته بندی صنعتی مانند کارد و چنگال ، بشقاب ، زنگ فیلتر ، ظروف ، تاشو ، سینی ، لیوان ، دستمال و غیره است.
    مطابق با استانداردهای مختلف
    محصولات اصلی ما از ۱۰۰٪ منابع طبیعی قابل تجزیه و زیست قابل تجزیه (به طور عمده فیبر نیشکر) ساخته شده است. محصولات ما مطابق با استاندارد هستند. مواد طبیعی محصولات ما را قابل کمپوست سازی می کند و یک راه حل مقرون به صرفه ، زیست محیطی برای بسته بندی مواد غذایی ، بسته بندی های صنعتی و موارد دیگر فراهم می کند.
    محصولات ما دارای تاییدیه هستند. با داشتن امکانات تولید داخلی و مهندسین مجرب ، ما می توانیم هنگام تولید محصولات خاص مشتری ، از مشتریان پشتیبانی کنیم. ما با تیم دقیق ، کیفیت عالی و خدمات خونگرم را به مشتریان خود ارائه می دهیم.
    برای شروع تأمین منابع امروز با ما تماس بگیرید

    بستن