ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۴-۱, Wante ۱#, Gao Xin Industry Zone, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : داشتن بیش از ۱۵ سال تجربهکارخانه تولیدی کالاهای با ارتفاع زیاد نینگبو در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و به سرعت مدل تجاری خود را توسعه داده و تقویت کرده است. استراتژی ما متمرکز بر ادغام عمودی است - گره زدن امور مالی ، مواد و فناوری در یک زنجیره صنعتی که از نزدیک با هم مرتبط هستند.استفاده از امکانات پیشرفته تولیددر کارخانه دارای مجوز ۲۰۰۰۰ مترمربع ، ما می توانیم ماهانه ۱۰۰۰۰۰ دستگاه تولید کنیم ، ای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه
    کارخانه تولیدی کالاهای با ارتفاع زیاد نینگبو در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و به سرعت مدل تجاری خود را توسعه داده و تقویت کرده است. استراتژی ما متمرکز بر ادغام عمودی است - گره زدن امور مالی ، مواد و فناوری در یک زنجیره صنعتی که از نزدیک با هم مرتبط هستند.
    استفاده از امکانات پیشرفته تولید
    در کارخانه دارای مجوز ۲۰۰۰۰ مترمربع ، ما می توانیم ماهانه ۱۰۰۰۰۰ دستگاه تولید کنیم ، این به لطف سرمایه گذاری ما در آخرین فن آوری پیشرفته و همچنین استراتژی جذب خوب کارکنان با استعداد و آموزش آنها است. ما از سفارشات / شما استقبال می کنیم. نمونه ها فقط در ۱۰ تا ۱۵ روز به پایان می رسند. بسته به نوع محصول ، سفارشات کامل در مدت ۱۵ تا ۲۰ روز ارسال می شود.
    تعهد زیاد به کیفیت
    ما دریافته ایم که بهترین راه موفقیت در کسب و کار کسب خدمات به مشتری از طریق ارائه کالاها و خدمات با کیفیت مداوم است. در عین حال ، تأکید زیادی بر توسعه پایدار و منافع اکولوژیکی داریم.
    امروز با ما در تماس باش
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما ، یا کشف مزایای زیادی که مشتریان ما از آن بهره مند هستند ، امروز با ما در تماس باشید.

    بستن
محصولات
3DWS/3MM
CB772
CB073
CB073-1
15230
15229
CB0729
مدل HT77
15770
15981
15473
15941