ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiulong, Huicheng, Xinhui, Guangdong, China
  • درباره ما : کارخانه محصولات فلزی که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ظروف فولادی ضد زنگ ، ظروف آشپزخانه در فضای باز و لوازم خانگی فعالیت دارد. کارخانه ما ۱۳۳۳۳ متر مربع مساحت را اشغال می کند و حدود ۸۰ کارمند از جمله یک تیم فنی و فروش باتجربه را به خدمت می گیرد. واقع در ، دسترسی راحت حمل و نقل به هنگ کنگ ، گوانگژو و شنژن داریم.کارخانه ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه محصولات فلزی که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ظروف فولادی ضد زنگ ، ظروف آشپزخانه در فضای باز و لوازم خانگی فعالیت دارد. کارخانه ما ۱۳۳۳۳ متر مربع مساحت را اشغال می کند و حدود ۸۰ کارمند از جمله یک تیم فنی و فروش باتجربه را به خدمت می گیرد. واقع در ، دسترسی راحت حمل و نقل به هنگ کنگ ، گوانگژو و شنژن داریم.
    کارخانه ما به خوبی مجهز به ۱۸ دستگاه پانچ ، ۱۱ دستگاه رسم عمیق ، ۵ دستگاه چرخش ، ۸ دستگاه جوشکاری و ۴۰ دستگاه پرداخت برای پاسخگویی به درخواستهای مختلف تولید شماست. ما کنترل دقیق کیفیت را از مواد اولیه تا محصول نهایی نهایی انجام می دهیم. همچنین ، ما برای اطمینان از رضایت کامل مشتری ، گواهینامه های را به دست آورده ایم.
    محصولات ما عمدتا به بازارهای آسیا ، آمریکا و اروپا صادر می شود ، از جمله مارک های معروف مانند ، و غیره. غیر از انواع زیادی از فولاد ضد زنگ استاندارد موارد ، ما همچنین پروژه های نصب شده خود را وقف می کنیم و می توانیم خدمات خود را متناسب با نیازهای مشتری با ارزش تنظیم کنیم. ما متقاعد شده ایم که در حال بررسی بیشتر و بیشتر بازارها هستیم و می توانیم در آینده نزدیک به سرعت با شما رشد کنیم!

    بستن