ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۰۲, Building۱, Thrive United Ifc, No. ۱ Shilong Road South, Guicheng, Nanhai District, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : یک تامین کننده و صادر کننده تجهیزات پذیرایی و آشپزخانه حرفه ای در چین است. در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است ، بیش از ۵۰۰ محصول در موجود است. ما در واگن برقی فولاد ضد زنگ ، گلدان سهام ، میز کار ، قفسه ذخیره سازی ، دیوار ویژه استفاده می کنیم قفسه های متصل ، سیستم تعلیق ، صفحات روتختی ، ظروف آشپزخانه و ظروف چینی برای خرید یک مرحله ای مشتریان.کارخانه ما با اشغال بیش از ۸۰۰۰ متر مربع در شهر جیانگمن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده و صادر کننده تجهیزات پذیرایی و آشپزخانه حرفه ای در چین است. در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است ، بیش از ۵۰۰ محصول در موجود است. ما در واگن برقی فولاد ضد زنگ ، گلدان سهام ، میز کار ، قفسه ذخیره سازی ، دیوار ویژه استفاده می کنیم قفسه های متصل ، سیستم تعلیق ، صفحات روتختی ، ظروف آشپزخانه و ظروف چینی برای خرید یک مرحله ای مشتریان.
    کارخانه ما با اشغال بیش از ۸۰۰۰ متر مربع در شهر جیانگمن ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده است. بخش فروش و نمایشگاه در است که نزدیک به گوانگژو است و از مجتمع نیم ساعت رانندگی طول می کشد.
    سود عمدتا به تجارت خارج از کشور تمرکز می کند. محصولات به اروپا ، ژاپن ، استرالیا ، روسیه ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و غیره فروخته شده اند و با کیفیت بالا ، خدمات خوب و قیمت مناسب شهرت خوبی کسب کرده اند.
    سود همچنین خدمات را ارائه می دهد. مهندس باتجربه ما در بخش در حال تحقیق درباره محصولات جدید و کاربردی است تا با تقاضای بازار مطابقت داشته باشد.
    ما صمیمانه از مشتریان جدید و قدیمی استقبال می کنیم تا با ما همکاری کنند ، ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام خواهیم داد. انتخاب سود تمایل به انتخاب انتخاب تمایل به برنده شدن !!!

    بستن
محصولات
WT-A5003
WT-A5004
WT-B5001
WT-B6003
WT-C101901~WT-C101906
WT-C1025
WT-D3005
WT-E4016
WT-F2003
WT-F2004
WT-G200201
WT-H3002