ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۱۹۰۷ Inshow Golden Mansion Beilun District Ningbo China, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاوم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    درباره ما
    ما کی هستیم.
    تصویر کامل تجارت در اوایل سال ۲۰۰۷ با هدایای تبلیغاتی و با هدف ساده تأسیس شده و یک تامین کننده مطمئن است و بهترین خدمات را به مشتریان ما ارائه می دهد.
    در سالهای گذشته ، تیم ما انواع مختلف هدایای تبلیغاتی را از طریق آژانس بازاریابی تبلیغاتی در مناطق مختلف به چندین مارک برجسته ارائه می دهد.
    همچنین ما تأمین کننده ثبت شده چندین فروشگاه زنجیره ای در جهان مانند در لهستان و لیورپول در مکزیک بوده ایم.
    در تصویر کامل ، رمز موفقیت مستمر ما نه تنها در کیفیت کار و نبوغ ما تأثیر می گذارد - بلکه به روش ما در جزئیات و روش شناختن مشتری های ما به عنوان شرکای بلند مدت بستگی دارد.
    تولید و کنترل کیفیت
    ما تیم را داریم که حداقل ۳ بار برای هر سفارش در طول تولید انبوه بازرسی انجام می دهد. ما قبل از تحویل چک های مواد ، چک های آنلاین و بررسی های نهایی را انجام می دهیم.
    ما دارای سیستم کنترل کیفیت تولید و تولید هستیم. کنترل کیفیت ما با انتخاب تأمین کنندگان آغاز می شود. ما قبل از ثبت سفارش با تامین کنندگان منتخب ، ممیزی کارخانه را انجام می دهیم.
    در صورت امکان ، تصویر کامل می تواند این کار را انجام دهد.

    بستن
محصولات
سری شنا
محصولات کمپینگ
ورزش
سواحل
محصولات سفر
محصولات بدنسازی
محصولات سواری
سطل های یخ
ابزار نوار
لیوان
درب بازکن
چمدان نرم