ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st Floor of Building a, Hengxingchang Industrial Park, Huangling Road, Lubiancun, Chashan Town, Dongguan
  • درباره ما : شرکت در زمینه تولید و پردازش محصولاتی مانند تجهیزات غواصی ، ماسک اسنورکل کامل صورت ، عینک های مخصوص غواصی و غواصی ، لباس محافظ در برابر آفتاب ، جلیقه نجات ، باله ، دستکش ، جوراب و سایر محصولات تخصص دارد. دارای یک سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. اکنون بیش از ۳۰ نفر پرسنل عالی و منطقه تولید و کار برتر دارد. همچنین دارای تیم های برتر تحقیق و توسعه در صنعت در داخل و خارج از کشور ، تجهیزا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در زمینه تولید و پردازش محصولاتی مانند تجهیزات غواصی ، ماسک اسنورکل کامل صورت ، عینک های مخصوص غواصی و غواصی ، لباس محافظ در برابر آفتاب ، جلیقه نجات ، باله ، دستکش ، جوراب و سایر محصولات تخصص دارد. دارای یک سیستم مدیریت کیفیت کامل و علمی است. اکنون بیش از ۳۰ نفر پرسنل عالی و منطقه تولید و کار برتر دارد. همچنین دارای تیم های برتر تحقیق و توسعه در صنعت در داخل و خارج از کشور ، تجهیزات پیشرفته تولید و مربیان فنی مجرب است. ما در صنعت تجهیزات جهانی غواصی از فن آوری و تجربه پیشرو و بالغ برخوردار هستیم.
    محصولات ما دارای هستند. و سایر گواهینامه ها تصویب شده است. ما حق ثبت اختراع و اختراعات اختراع از چین ، اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، استرالیا و سایر کشورها را داریم.
    کارخانه ما گواهینامه های و سایر گواهینامه ها را تصویب کرده است.
    توسعه ، تولید و فروش محصول را ادغام می کند. در حال حاضر ، این شرکت دارای یک بخش توسعه قالب ، یک بخش قالب گیری تزریق ، یک بخش تزریق سیلیکون ، یک خط تولید کامل ، یک بخش فروش و غیره است. شرکت ما سالها با بسیاری از شرکتهای بزرگ تجارت الکترونیکی همکاری داشته است و ما کاملاً همکاری داریم. کارگاه تزریق دارای بیش از یک دستگاه تزریق ، دستگاه تزریق سیلیکون است. و ما از تجهیزات پیشرفته برای اطمینان از ظرفیت تولید استفاده می کنیم ، بگذارید مشتریان مطمئن باشند. در حال حاضر ، شرکت ما توانایی تولید محصولات سیلیکونی مانند تجهیزات غواصی ، محصولات مادر و کودک و داروسازی را دارد. شرکت ما از زمان تاسیس تاکنون با نگرشی دقیق و کار کارآمد در خدمت مشتریان بوده است. تنها هدف ما این است: بر آنچه مشتری ها نیاز دارند تمرکز کنیم. یکپارچگی ، استحکام و کیفیت محصول شرکت توسط صنعت شناخته شده است. از دوستان صنعت استقبال می کنید تا از شرکت ما بازدید کنند ، تجارت ما را راهنمایی و مذاکره کنند.

    بستن
محصولات
مخزن غواصی 2 لیتری SMACO Type S700
SMACO 2L Mini Scuba Diving Equipment
SMACO S700 2L Scuba Tank 2 با کوله پشتی قابل حمل
کمپرسور هوای الکتریکی پرفشار پرتابل 4500Psi SMACO HEAP 1
ماسک غواصی تمام صورت SMACO M8058
ماسک اسنورکلینگ حرفه ای SMACO
SMACO Scuba Diving Camoro اسکوتر دریایی زیر آب 1000w پروانه اسکوتر برقی زیر آب
SMACO Wireless Underwater Communications
سیستم تنظیم کننده مینی غواصی SMACO
کیسه قابل حمل برای تمام مینی تانک SMACO
دهان سیلیکونی مشکی غواصی SMACO با کراوات رگلاتور 4 عدد
فیلتر و المنت جداکننده روغن و آب SMACO