ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCtLGj3uhBVOLaiodYmMBVNA?guided_help_flow=3
  • آدرس : Head Quarters Center, Tian an Hi-Tech Ecological Park, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : صنایع وسمو گیم یک تولید کننده حرفه ای و باتجربه است که در زمینه محصولات دکوراسیون منزل مدرن اما نوآورانه و طراحی شده تخصص دارد. ما محصولات با کیفیت و کاربردی برای خانه از لوازم جانبی حمام ، لوازم حمام ، لوازم رومیزی ، کارد و چنگال و وسایل آشپزخانه ارائه می دهیم. علاوه بر این ، ما همچنین خدمات طراحی منحصر به فرد را از طریق تیم های طراحی خود ، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه جدید ارائه می ده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع وسمو گیم یک تولید کننده حرفه ای و باتجربه است که در زمینه محصولات دکوراسیون منزل مدرن اما نوآورانه و طراحی شده تخصص دارد. ما محصولات با کیفیت و کاربردی برای خانه از لوازم جانبی حمام ، لوازم حمام ، لوازم رومیزی ، کارد و چنگال و وسایل آشپزخانه ارائه می دهیم. علاوه بر این ، ما همچنین خدمات طراحی منحصر به فرد را از طریق تیم های طراحی خود ، مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه جدید ارائه می دهیم.
    یک شرکت خصوصی است ، که از سال ۲۰۰۴ به دلیل حرفه ای بودن و طراحی های الهام بخش و نوآورانه خود شناخته شده است. ، چوب ، در سرامیک و پرسلن. ما خواسته های بازارها ، درخواست های کاربران نهایی و روندهای آینده را درک می کنیم. ما تجربه زیادی در کمک به مشتریان خود برای راه اندازی و توسعه موفق برندها در بازارها داریم.
    وسمو دارای چندین کارخانه در چین است. ما از طراحی تا ساخت و حمل و نقل تجهیزات کنترل کامل داریم. اکثر کارخانه های ما دارای گواهینامه هستند و همه آنها از سیستم های تولید سازگار با محیط زیست استفاده می کنند.
    "قابلیت اطمینان ، اعتماد ، محرمانه و پایدار" ویژگی های اصلی ما هستند و تضمین می کنند یک شریک تجاری ثابت است.

    بستن