ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۶-۰۳, Bld ۷, Huawei Commercial Center, No. ۱۹۸, Taiyu Road, Jianxin Town, Cangshan District, China. ۳۵۰۰۲۸, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : در جنوب شرقی چین واقع شده است که پایتخت فوجیان است که تجربه صادرات مشهور در کیف و لباس را داشت. در نزدیکی بندر و فرودگاه ، هزینه حمل و نقل را رقابتی و روش حمل و نقل راحت را به سراسر جهان تبدیل می کند.ما در تولید انواع اقلام برتر با توجه به نیازهای تبلیغاتی شما مانند کیف ، لباس شنا ، لباس زیر و لباس و غیره تخصص داریم. ما نه تنها کالاها را تولید می کنیم بلکه بهترین روش ها و خدمات را نیز ار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در جنوب شرقی چین واقع شده است که پایتخت فوجیان است که تجربه صادرات مشهور در کیف و لباس را داشت. در نزدیکی بندر و فرودگاه ، هزینه حمل و نقل را رقابتی و روش حمل و نقل راحت را به سراسر جهان تبدیل می کند.
    ما در تولید انواع اقلام برتر با توجه به نیازهای تبلیغاتی شما مانند کیف ، لباس شنا ، لباس زیر و لباس و غیره تخصص داریم. ما نه تنها کالاها را تولید می کنیم بلکه بهترین روش ها و خدمات را نیز ارائه می دهیم.
    کیفیت ، قابلیت اطمینان و رضایت ۳ اولویت اصلی ما هستند.
    ۱. با بیش از ۱۰ طراح متخصص ؛
    ۲. تیم فروش حرفه ای و یک تیم تحقیق و توسعه با بیش از ۱۲ سال تجربه ؛
    ۳. ما همیشه می توانیم بهترین خدمات سفارشی و رقابتی ترین قیمت را در هر زمان به شما ارائه دهیم.
    فروش حرفه ای برای هر یک از سوالات شما تخصصی است. سفارش خود را مستقیماً از کارخانه ما دریافت کنید و آماده آماده سازی سریعتر محصولات خود هستید. تولید سریع همراه با خدمات با کیفیت ما ، بیش از ۱۰ سال تیم فروش تجربه کار در کارخانه ، همیشه بهترین خدمات سفارشی و رقابتی ترین قیمت را در هر زمان به شما ارائه می دهند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید ، ما همیشه در اینجا برای شما آماده هستیم.

    بستن