ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۴۴۱۱, Grandview East International Plaza, No ۳۷۲, Huanshi Dong Road, Yuexiu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد ، یک متخصص تصعید حرفه ای با ۲۱ سال تجربه ، متخصص در زمینه های مختلف ساخت و بازاریابی از قبیل لیوان های سرامیکی ، کاشی ، صفحات ، بطری های آب ، طبل های فولاد ضد زنگ ، پوشش بالا ، لیوان ها ، پانل های شیشه ، تخته های فلزی ، پارچه های تصعید ، لوازم خانگی ، کاورهای تلفن و دستگاه های پرس حرارتی مربوطه. ما همچنین یک سیستم کامل انتقال لیزر تونر ارائه می دهیم که شامل چاپگرها ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد ، یک متخصص تصعید حرفه ای با ۲۱ سال تجربه ، متخصص در زمینه های مختلف ساخت و بازاریابی از قبیل لیوان های سرامیکی ، کاشی ، صفحات ، بطری های آب ، طبل های فولاد ضد زنگ ، پوشش بالا ، لیوان ها ، پانل های شیشه ، تخته های فلزی ، پارچه های تصعید ، لوازم خانگی ، کاورهای تلفن و دستگاه های پرس حرارتی مربوطه. ما همچنین یک سیستم کامل انتقال لیزر تونر ارائه می دهیم که شامل چاپگرها ، فضاها ، کاغذهای انتقال و شفافیت است. این سیستم بدون رنگ راه حل مناسبی برای برجسته سازی تی شرت ها و لیوان های رنگ تیره است.
    برای ارائه گزینه های سفارشی سازی بیشتر ، ما طیف گسترده ای از جاهای خالی چاپ از جمله لیوان ، بطری های فولاد ضد زنگ ، صفحات ، بلوک های اکریلیک و غیره را ارائه می دهیم. همه آنها به خوبی با پوشش پوشانده شده اند كه می توانند چسبندگی جوهر و ماندگاری رنگ را بهبود بخشند و رنگ های شفاف را نشان دهند. ما نیز در حال بررسی فضاهای بیشتر و بیشتری هستیم. با حکاکی لیزری یا روتاری ، طبل های قابل حکاکی ما ، تخته های برش بامبو ، چوب و کالاهای چرمی تخته سنگ ، لیوان ، بطری آب ، فولاد ضد زنگ همه می توانند به طور دائمی با طراحی های شخصی علامت گذاری شده و مارک شوند.
    در طول دهه های گذشته ما بیش از ۵۰۰۰ محصول تولید کرده ایم و شهرت خود را از طریق کیفیت عالی محصول ، زمان تحویل کوتاه ، بهترین خدمات مشتری و  در حال توسعه ایجاد کرده ایم. تا کنون ، ما در بیش از ۲۰۰ کشور تجاری توسعه داده ایم و ۴۵ نماینده در سراسر جهان نصب کرده ایم. بر اساس تقاضای بی عیب بازار و متخصصان ، ما شرکای بالقوه جدید را تشویق می کنیم تا با پرداختن به بسته های مبتدی و پشتیبانی مداوم پس از فروش به آنها برای تحقق شروع رشد مداوم ، تجارت خود را نصب کنند.
    ما به عنوان یک تامین کننده پیشرو حرفه ای در صنعت تصعید ، دفتر اسپانیا را برای ارائه خدمات به مشتریان اروپایی و ارتباط بهتر با مشتریان آمریکای لاتین راه اندازی کرده ایم. علاوه بر این ، ما ۵ کارخانه پوشش برای تأمین نیازهای روزمره داریم ، دو کارخانه در استان جیانگشی ، دو کارخانه در استان شاندونگ و دیگری در استان ژجیانگ. آنها ۸۲ ، ۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهند و با ۱۰ خط تولید تنظیم می شوند.
    انبار اصلی ما در گوانگژو ، ۱۵ کیلومتری دفتر اصلی ما است. این یک ساختمان دو طبقه است که ۶۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. هزاران محصول در اینجا بصورت جداگانه بر اساس دسته ها ذخیره شده و آماده حمل می باشد. و ما می توانیم حمل و نقل از شهرهای مختلف را برای نیاز مشتری ترتیب دهیم.
    در کل ، خوشبختانه توسط یک شبکه توزیع هوشمندانه و حرفه ای که بازار داخلی و خارجی را پوشش می دهد ، تقویت شده ایم. تیم تحقیق و توسعه ما در حال کار با چشم انداز روشنی برای پاسخگویی به تقاضای بازار و توسعه محصولات جدید است که به طور گسترده ای به عنوان هدایای سفارشی شرکت ، یادگاری ، هدایای شخصی و اقلام تبلیغاتی مورد استقبال قرار گرفته و به سراسر جهان فروخته می شود. ما به عنوان یک تامین کننده یک مرحله ای محصولات تصعید ، پرتوهای ماورا بنفش و جوش های بخیه ، نمونه کارهایی از محصولات را که شامل تجهیزات ، لوازم جانبی دستگاه پرس ، مواد مصرفی انتقال حرارت ، محصولات سرامیکی روکش شده ، محصولات فلزی روکش شده ، محصولات شیشه ای روکش دار ، تجهیزات تصعید و محصولات پارچه ای ، برنامه نصب شده و سایر محصولات مرتبط قرار داده شده است. با تکنیک های آزمایش شده و آزمایش شده ما ، مطمئناً نیازهای شما رضایت بیشتری کسب خواهد کرد.
    با اطمینان فراوان ، به امید ارائه همکاری لذت بخش و سودآور بسیار منتظر تماس شما هستیم.
    ارزش ما: کامل بودن سود پس از استقلال
    چشم انداز: برای اینکه بهترین ارائه دهنده راه حل باشد
    اصل مدیریت: در حال رشد همراه با کارکنان
    هدف تجاری: تحت تأثیر قرار دادن بهترین خلاقیت
    هر زمان که مایل بودید با ما تماس بگیرید.

    بستن
محصولات
چاپگر سه بعدی (26*17*16)
رشته پرینتر سه بعدی PLA