ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCGGyv19Jkz8UidrsHgi2VSg/videos
  • آدرس : Yuanbei ۳ Road, Shazu Industrial Area, Jiujiang Town, Nanhai District, Foshan City, Guang Dong Province, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ییروفانگ در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. این در مثلث زیبا و پیشرفته رودخانه مروارید است. مساحت این شرکت تقریباً ۳۰،۰۰۰ متر مربع است. این تحقیق ، توسعه ، طراحی ، تولید و فروش را ادغام می کند و به تجهیزات پیشرفته تولید مجهز است. ما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مدرن و کامل لباس نرم از پارچه های مختلف خانگی ، تشک ، تخت خواب یکپارچه ، پرده ، خدمات گسترده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم.به مف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ییروفانگ در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. این در مثلث زیبا و پیشرفته رودخانه مروارید است. مساحت این شرکت تقریباً ۳۰،۰۰۰ متر مربع است. این تحقیق ، توسعه ، طراحی ، تولید و فروش را ادغام می کند و به تجهیزات پیشرفته تولید مجهز است. ما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مدرن و کامل لباس نرم از پارچه های مختلف خانگی ، تشک ، تخت خواب یکپارچه ، پرده ، خدمات گسترده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم.
    به مفهوم مدیریت نوآوری پایبند است ، در تصویب گواهینامه پیشگام باشید. ما با فناوری فوق العاده ، محصولات درجه یک ، خدمات عالی ، خدمات پشتیبانی را به هزاران هتل پر ستاره ارائه می دهیم و چندین عنوان افتخاری از بخش های ملی به دست آورده ایم. در صنعت پارچه کتانی به یک مارک عالی در چین تبدیل شده است.
    بر تولید انواع پارچه ملافه در صنعت نساجی تمرکز دارد. مشاغل اصلی شامل تختخواب هتل ، تختخواب خانگی ، پرده ، تشک و غیره است. در این میان حمایت از پروژه قدرت ماست. صنایعی که ما به آنها خدمات می دهیم شامل هتل ها ، مدارس ، بیمارستان ها و املاک و مستغلات و ادارات دولتی و غیره است. این شرکت الگوی متنوعی از صنعت را تشکیل داده و یک لباس کامل نرم یک ارائه دهنده خدمات یکپارچه است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ فوت مربع سالن نمایشگاه و در مجموع بیش از ۲۰ منطقه مختلف با مضامین مختلف داریم. در این میان منطقه تأمین هتل شامل کیسه های ملافه ، روبالشی ، ملحفه ، لحاف بالش ، تشک محافظ داخلی و غیره است. ملافه هایی که ما ارائه می دهیم طبیعی ، سازگار با محیط زیست ، بهداشت و پوست مناسب است. او موفق به دریافت گواهینامه اروپا شده است. فرآیند تولید شامل چاپ و رنگ آمیزی شیمیایی نیست. ملافه تخت با شانه و شمارش نخ ، اولین انتخاب برای هتل های دسته است. برای پرده ها ، ما می توانیم به سایه کامل ضد آتش و مقاومت در برابر آب برسیم ، و همچنین می توانیم گواهینامه های استاندارد ملی ، استاندارد انگلیس و استاندارد آمریکایی را ارائه دهیم.
    این شرکت اکنون دارای دو مارک تجاری است. نام تجاری بر سیستم زنجیره ای حق رای دادن داخلی تمرکز دارد در حالی که نام تجاری "" بر تجارت الکترونیکی خارجی تمرکز دارد. شرکت به پیروی از اصل "شریک برنده" ، به طور مداوم در حال گسترش نام تجاری در تولید پارچه های تختخوابی و منسوجات خانگی متخصص است ، توسعه دکوراسیون کلی خانه مدرن را ادغام می کند ، یک سیستم زنجیره ای حق رای دادن ملی ایجاد کرده و اکنون نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه حق رای دادن دارد. تصویر نام تجاری قوی و شبکه بازاریابی بی عیب و نقص به طور مداوم رقابت را در صنعت بهبود بخشیده و موقعیت مسلطی را برای شرکت ایجاد کرده است ، همچنین سنگ بنای چشم انداز توسعه شرکت را "مستقر در چین ، از نظر بین المللی" قرار داد. بیش از ۲۰ سال از برنامه بدون خطا ، کیفیت کارکنان و کیفیت محصولات را ایجاد کرده است. کانال مارک تجاری ، تصویر سازمانی ، که همگی به طور چشمگیری در حال رشد هستند.

    بستن
محصولات
ست 1000 عددی رو تختی پنبه دوز راحتی هتل سفید
روتختی هتل Guangzhou Foshan
تخفیف های سفارشی هتل لوکس 100% پنبه ای گوانگژو فوشان برای YRF
ست لحاف دوزی دولوکس کویین لوژ پنبه ای
رومیزی گرد 120 اینچی لوکس برای ضیافت عروسی میز مهمانی رستوران پارچه پلی استر
تزئینات عروسی روکش میز پارچه ای پلی استر روکش میز کوکتل صورتی میز مهمانی هتلی
فروش داغ چادر اضطراری چین چادرهای ضد آب بیگ ترپال پی وی سی چادر فایبرگلاس میله 16 نفره
کیسه خواب
قیمت عمده فروشی ملافه روی تخت های دو طبقه برای YRF
پارچه تری لوکس 100% پنبه سفید با مجموعه حوله اسپا هتل لوگو
بالش هتل هیلتون 100% پنبه هرگز تغییر شکل نمی دهد
تخت تاشو خانگی فوق العاده تاشو فوم رویه قاب فلزی محکم 74 × 40 اینچ